Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44753 Welke missies vind jij het vetst tot zover jij hebt gezien / gespeeld? Mijn 2 koelste missies zijn 1. Madd dogg's Rhymes - Steel de lyrics van madd dogg 2. Just business - samen met Bigsmoke de politie uitmoorden op onderandere een moter Wat zijn die vban jou??? :huh: POST ZE HIER!!!!
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44756 Kan je eigenlijk pas beantwoorden als je alle missies gedaan hebt ...
Geplaatst: 6 november 200420 jaren Auteur comment_44774 Kan je eigenlijk pas beantwoorden als je alle missies gedaan hebt ... hoeft niet hoor, ik heb staan,.. TOT ZOVER <--- en ja, tis handiger maar niet iedereen heeft het al uitgespeeld,..
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44808 Die missie op dat container schip. Waar je die geizelaars moet redden was erg goed. Dan komt er op het laatste moment zo'n gast met een zwaard en die hak je dan in 1 keer het hoofd af.
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44839 Die gast met die scare-o-meter was wel zeer lachen .. En dat je die mensen moet redden in container, ik vind b.t.w alle missie's van WOOZIE leuk... B)
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44974 freefall dat je met een dodo vliegtuigje naar die shamal in de lucht moet vliegen, dan springt cj op het vliegtuig, even alle gasten dood schieten, en het vliegtuig weer landen op het vliegveld
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_45025 ik die van pier169 ofzo dat je die latino en ryder moet killen
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_45043 Black Project vond ik ook wel nice om te doen, lekker sneaky rond sluipen lichten ontwijken enz
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45336 vindt die missie dat je naar liberty city moet gaan wel relaxt , maar black project vindt ik nog altijd de beste op het laatste met je jetpack naar boven :kickass:
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45488 Tot nu toe tog: Just Business en die 2 met die boot met die vietnamezen
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45493 ik heb er pas 9 gedaan ik heb geen memory card dus ik doe ze nog niet echt vandaag wel heb ik er9 gedaan en van die vond ik die ene het leukst dat je met je homies die auto mot volgen die mensen in die auto ballana;s ofzo moet uitmoorden en ze dan naar huis rijden...
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45495 met de scar o meter is te gek echt waanzin mij vetste
Welke missies vind jij het vetst tot zover jij hebt gezien / gespeeld?
Mijn 2 koelste missies zijn
1. Madd dogg's Rhymes - Steel de lyrics van madd dogg
2. Just business - samen met Bigsmoke de politie uitmoorden op onderandere een moter
Wat zijn die vban jou??? :huh:
POST ZE HIER!!!!