Jump to content
Geplaatst:
comment_522943

Na ik vroeg wat jullie favo RTS'sen waren, vraag ik jullie nu hetzelfde maar dan over RPG's! MMORPG(massive multiplayer online role playing games) tellen ook mee vind ik. Ik kies voor World of Warcraft, ook al heb ik het zelf niet maar ik vind het wel een vet spel!

EDIT:

Ik ben Guild Wars vergeten kan een of andere SL+ dit er misschien nog bij zetten? Alvast bedankt _O_

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Leukste RPG 89 leden hebben gestemd

1. 1. DE RPG's:

• Runescape(MMORPG)
      17
    • World of Warcraft(MMORPG)
      30
    • Oblivion
      10
    • Dungeons and Dragons
      0
    • Dragon Quest
      0
    • Zelda
      8
    • The Lord of the Rings: The Third Age
      1
    • Guild Wars
      6
    • Final Fantasy
      7
    • Anders
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_524490

World of Warcraft.. wel eens gespeeld beviel me goed. Runescape heb ik ook gespeeld maar daar vond ik niet veel aan. Van de rest heb ik er ook een paar gespeeld maar die vond ik ook niet zo leuk. Dus ik stem voor WoW

Geplaatst:
comment_534013

RPG: Oblivion

MMORPG: World of Warcraft

Zijn toch 2 verschillende genre's als je het mij vraagt.

Bewerkt: door Blastov

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_543774
RPG's zijn saai, ik heb niks dus gekozen. :puh:

Post dan gewoon niet, dit is gewoon spammen.

Tja, ik ben een RPG en MMORPG freak. Ik heb RS gespeeld 2 jaar lang, het is wel een zeer groot, maar het verveeld snel, ik ben ook in 2 jaar tussendoor 3 kwart jaar gestopt, ik ben member geweest, maar het ging vervelen.

Ik speel nu ook Guild Wars, het is een leuk spel, goede gameplay en leuke graphics, alleen vind ik het Landschap de sfeer een betje verpesten, met name rond Ascalon.

Sinds kort speel ik World of Warcraft, en dit is gewoon dikke Ownage. Het is echt huge, er hangt een super goede sfeer rond, de Graphics zijn leuk gedaan, echt een eigen style. Het is gewoon de beste MMORPG in mijn ogen, en niks voor niks het meest gespeelde spel.

Verder speel ik Silkroad Online, ook wel leuk, alleen te veel van hetzelfde ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.