Jump to content
Geplaatst:
comment_523007

Oké, stemmen maar. Ik zelf vind allebei leuk, maar vind South Park toch wel net wat leuker. Daarnet was het trouwens ook weer lollig, ook al had ik 'em al een keer eerder gezien.

• Reacties 82
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

South park of The Simpsons 141 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is vetter/stoerder/grappiger/lolliger/leuker, enz enz

• The Simpsons
      44
    • South Park
      91

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_546885

Hee South Park fans! Je kan nu ALLE South Park afleveringen bekijken opdeze site. En het nieuwste seizoen(10) begint volgende week!!! Die sitem et afleveringen is legaal kijk er maar er staat onderaan 'How is this legal?' En dan komt de uitleg waarom het legaal is.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_583230

Southpark!!! :Y Cartman me favo. karakter :puh: The Simpsons is wel leuk alleen zie ik alleen op vrijdag 19.00 tot 20.00 dacht ik op Veronica :N Southpark elke dag 23.05 bij The Box :Y en daarom vindt ik South Park ook veel leuker met beroemdheden enz. :klap:

Geplaatst:
comment_586424
Ik vind the simpsons net ietsjes beter omdat ze vooral meer op tv komen.

South Park komt meer op tv. Maar hoe kan je nou iets leuker vinden omdat het vaker op tv komt?

Geplaatst:
comment_586494

na ff nadenken heb ik uiteindelijk toch maar south park gestemd want dat is gewoon andere humor dan simpsnons en ik vind dat soms gewoon grappiger

maar ik vind eigenlijk niet dat je ze met elkaar kan vergelijken want het is totaal anders

Geplaatst:
comment_586907

Beide is even leuk.

Maar toch. Ik kies Southpark.

PM me voor een site met alle southpark afleveringen ;D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.