Geplaatst: 17 oktober 200618 jaren comment_523123 Hallo, ik wou jullie mening over het televisie programma brainiac ik zelf vind het echt een goed programma en kijk het zovaak mogelijk of weten jullie een ander tv programma (geen tekenfilm) die ook heel leuk is...
Geplaatst: 23 oktober 200618 jaren comment_526988 -Lost -Prison Break -Jackass -Viva La Bam -Shockproof -Gammo -Gamepower -... Ik vind dit zéér leuke programma's
Geplaatst: 23 oktober 200618 jaren comment_527059 het is afentoe wel grappig maar ik vindt het soms ook best kinderachtig. ik kijk toch meestal naar Mythbusters op Discovery. grats
Geplaatst: 3 november 200618 jaren comment_535363 brainiac is wel leuk. kijk het af en toe. maar vindt prison break veel leuker
Geplaatst: 3 november 200618 jaren comment_535369 Brainiac is wel leuk, en in sommige gevallen leerzaam.Want in elke deel krijg je te zien welke fruitsoort kan drijven, en welke niet. Ook leer je vele andere dingen. Beter gezegt, Brainiac is super, en leerzaam. Als je dat leerzaam noemt dan weet ik het ook niet meer.
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535928 Als je dat leerzaam noemt dan weet ik het ook niet meer. Idd Verder: Mythbusters & The Simpsons Brainiac MB
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535945 Ik vind het wel een leuk stuk, die lui doen altijd domme dingen En Mythbusters is ook erg mooi.
Geplaatst: 2 december 200618 jaren comment_553245 Sommige dingen zijn wel erg grappig ja... Wie zei trouwens lost ?? beste serie ooit ja toch !
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615044 Brainiac is best goed. Ze hebben altijd zo'n kleine spelletjes wat soms plezant is zoals Steek je handen in je broekzak en duw 30 sec. van je weg. Doe dan je handen uit je broekzak en je zult zien dat ze beginnen zweven ( leuk voor een verveling van 30 seconden dus ) En belgisch bier is het zwaarste bier ter wereld , hebben ze er ook gezegt Cenzy
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren Auteur comment_615066 ehh UBER bumb mischien... het is denk ik beter als een mod er een slotje op doet omverder gespam en gebump in dit topic te voorkomen. mvg, Bright Ps; sorry voor het mod gedrag. edit: kijk dat dan 2 super duper bumbs na elkaar Bewerkt: 20 februari 200718 jaren door Bright
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615106 Ik vind het wel een tof programma. Alleen herhalen ze het 20x per maand en dat is minder leuk. Naar mijn mening begint de televisie via kabel een beetje eentonig te worden. Geef mij maar TV via internet of al dat nieuwe gedoe . @Bright: Misschien vinden mensen het nog wel leuk om hum mening te geven. Dit moet dan kunnen. Als iemand een nieuw topic over dit aan zou maken zou het ook niet goed zijn. Dus beter bumpen dan een nieuw topic!
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615113 ehh UBER bumb mischien...het is denk ik beter als een mod er een slotje op doet omverder gespam en gebump in dit topic te voorkomen. mvg, Bright Ps; sorry voor het mod gedrag. edit: kijk dat dan 2 super duper bumbs na elkaar Waarom zou er een slotje op moeten? Is toch een leuk topic?
Geplaatst: 20 februari 200718 jaren comment_615139 Brainiac vind ik echt zooo zalig, en ook de mythbusters! In het algemeen vind ik (qua zenders) het beste.
Geplaatst: 28 april 200718 jaren comment_664759 Brainiac is lachen, kreeg ik zo maar mijn natuurkunde lessen dan haalde ik ook wel een hoger cijfer
Hallo,
ik wou jullie mening over het televisie programma brainiac
ik zelf vind het echt een goed programma en kijk het zovaak mogelijk
of weten jullie een ander tv programma (geen tekenfilm) die ook heel leuk is...