Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523305 kan iemand mij een goede website zeggen waar ik goede save games kan downloaden voor versie 2?? ik kan namelijk niet verder met de missie madd dogg omdat ik riot heb gebruikt.
Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523308 Daar hebben Ik, Typhoon en -Matthijs- een paar weken geleden een heel groot topic over gemaakt. Je kan hem 'hier'. Je download de savegame gewoon en je haalt hem uit de .rar (Winrar) en plaatst ze in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Veel Plezier ermee!
Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523309 De heren Summerbase, Matthijs en Typhoon hebben hiertoe een geweldig topic gemaakt en dat vindt je ==> hier <==. Alle missies staan erop dus je kan kiezen welke je graag wil doen . Veel plezier. Da's de tweede keer vandaag dat ik te laat ben; die stomme herfstvakantie ook
Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren Auteur comment_523984 zeer bedankt ik heb SA nu bijna uitgespeeld!!
kan iemand mij een goede website zeggen waar ik goede save games kan downloaden voor versie 2??
ik kan namelijk niet verder met de missie madd dogg
omdat ik riot heb gebruikt.