Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523369 bij de girlfriends op wikgta staat Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos. waar zit die dan? kan iemand dat op een kaartje aangeven?
Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren Auteur comment_523549 klik, waar de rode blipjes de Dancings zijn. Wat beteken die groengeel blipjes preddy was me voor Bewerkt: 18 oktober 200618 jaren door Delanoll
Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523550 Dat is heel simpel als je er met je muis over heen gaat zul je zien wat het bolletje (dus de locatie) inhoudt. Zoals je kunt zien is die gele een restaurant de oranje een glaasje en de rode een dansclub. Dit heeft de Crew van WiKiGTA zo gedaan om ervoor te zorgen dat er niet duizenden kaarten komen, want anders is het wat onoverzichtelijk. Helaas kan je er nog niet op klikken/drukken, maar ik verwacht dat ik en de andere medewerkers daar in de vakantie (kerst) wel even vaart in gaan maken. Edit: Preddy was me voor. Bewerkt: 18 oktober 200618 jaren door SummerBase
bij de girlfriends op wikgta staat
Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos.
waar zit die dan? kan iemand dat op een kaartje aangeven?