Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523440 ik had een vraagje kan iemand voor mij een ford rs cosworth regelen of maken ?.. ik heb er een maaar daar zit geen spoiler op dus akn iemand regelen dat die er op zit in een bestand ?
Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523565 ik had een vraagje kan iemand voor mij een ford rs cosworth regelen of maken ?..ik heb er een maaar daar zit geen spoiler op dus akn iemand regelen dat die er op zit in een bestand ? Als je er een spoiler op wil moet je natuurlijk wel eerst aan de maker van de Ford toestemming vragen of je zijn Model mag wijzigen.. Btw voor aanvragen is een speciaal topic, bekijk hem hier. (Klikken) Bewerkt: 18 oktober 200618 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren comment_523966 Als je er een spoiler op wil moet je natuurlijk wel eerst aan de maker van de Ford toestemming vragen of je zijn Model mag wijzigen. Dat is niet nodig als het alleen voor eigen gebruik is .
ik had een vraagje kan iemand voor mij een ford rs cosworth regelen of maken ?..
ik heb er een maaar daar zit geen spoiler op
dus akn iemand regelen dat die er op zit in een bestand ?