Jump to content

Uninstall Gta San Andreas


Pete-R

Recommended Posts

Ik wil nou dus Gta San Andreas verwijderen. Maar, dat lukt niet. Als ik naar Start>>Alle Programma's>>Rockstar Games>> Uninstall Gta San Andreas ga dan krijg ik de volgende fout.

foutdg6.jpg

Het komt er op neer dat hij het bestand Ctor.dll mist. Maar, wat heeft de uninstall setup van Gta San Andreas met C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime\10\50\Intel32 te maken? Als ik dan het bestand dat hij mist genaamd Ctor.dll van een willekeurige site pluk en ik doe deze in de map waar hij thuis hoort. Als ik dan probeer Gta San Andreas te verwijderen krijg ik de volgende fout:

fout1su1.jpg

Ik zou niet weten wat ik hieraan kan doen. Hij deed het altijd gewoon goed. Ik had geen mods draaien alleen een andere skin had ik. Iemand die een oplossing heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat ook een keer gehad :)

Download Add/Remove Pro.

Ikstalleer het en open het. Kijk bij GTA SA. Daar staat een kruisje voor. Dan moet je op ''delete uninstall string'' of iets in die richting klikken. Nu staat GTA SA er niet meer. Nu kun je gewoon de map van GTA SA verwijderen in Verkenner.

Hopelijk heeft dit je geholpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je op ''remove entry'' geklikt?

Dan is GTA SA weg. [in het lijstje]

Dan hoef je hem alleen nog maar met Verkenner te verwijderen. [De map]

Als alles nog niet werkt kun je gewoon op de DVD gaan kijken en handmatig de setup.exe uitvoeren. Zo heb ik dat bij een ander probleem gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er iets mis met de Uninstall.Mischien is het handig GTA SA opnieuw te installeren en kijken of je hem dan wel kan uninstalleren.Ga anders naar C:/Program files/Rockstargamer/GTA San Andreas en verwijder die map.

Dan zul je ook nog in mijn documenten de GTA San Andreas User files moeten verwijderen (Savedata/Handling/Custom Track) en eventueel de snelkoppeling op het bureau blad en hem uit de lijst alle programmas verwijderen (Rechtermuisknop > Verwijderen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een paar backups op een dvd. Die is hij nou aan het uitpakken over mijn spel heen. Kijken wat hij daarna doet.

Edit: Het spel doet het weer. Alleen het verwijderen lukt nogsteeds niet. Zo is het ook goed bedankt;)

Bewerkt: door Pete-R
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik heb presies hetzelfde probleem.

Maar als ik hem verwijderd uit de lijst en daarna de map verwijderd en ik wil hem weer instaleren krijg ik te zien plaats van instal san andreas.

Krijg ik te zien Uninstal San andreas en Play san andreas.

Hoe kan ik hem weer instaleren? :O

Ik heb het mapje al verwijderd :(.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik heb presies hetzelfde probleem.

Maar als ik hem verwijderd uit de lijst en daarna de map verwijderd en ik wil hem weer instaleren krijg ik te zien plaats van instal san andreas.

Krijg ik te zien Uninstal San andreas en Play san andreas.

Hoe kan ik hem weer instaleren? :O

Ik heb het mapje al verwijderd :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er iets mis met de Uninstall.Mischien is het handig GTA SA opnieuw te installeren en kijken of je hem dan wel kan uninstalleren.Ga anders naar C:/Program files/Rockstargamer/GTA San Andreas en verwijder die map.

Dan zul je ook nog in mijn documenten de GTA San Andreas User files moeten verwijderen (Savedata/Handling/Custom Track) en eventueel de snelkoppeling op het bureau blad en hem uit de lijst alle programmas verwijderen (Rechtermuisknop > Verwijderen)

Heeft weinig zin ;) hij staat nog steeds in de PC-DATA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...