Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Internet Explorer 7 uitgegeven

Internet Explorer 7 uitgegeven

Microsoft heeft donderdag de definitieve versie van Internet Explorer 7 uitgegeven. Vooralsnog is echter alleen de Engelse versie beschikbaar, de Nederlandse versie verschijnt aan het einde van dit jaar.

In totaal moet Microsofts nieuwe browser in 24 talen over wereld worden verspreid. Internet Explorer 7 werkt overigens niet meer op Windows 98 of eerdere versies van het besturingssysteem. De browser is uitgerust met een nieuwe RRS-reader, iets dat in de vorige versies van Internet Explorer ontbrak. Concurrenten als Mozilla Firefox en Safari, de browser van Apple, werkten hier wel al langere tijd mee.

De beveiliging van het programma is flink onder handen genomen. De browser beschikt over een ingebouwd phishing-filter en de mogelijkheid om gebruikersgegevens in één keer te verwijderen.

bron

Zo eens kijken of het wat is. Zal niet te makkelijk van mn VuurVosje afstappen denk ik.

Featured Replies

De beveiliging van het programma is flink onder handen genomen. De browser beschikt over een ingebouwd phishing-filter en de mogelijkheid om gebruikersgegevens in één keer te verwijderen.

bron

Zo eens kijken of het wat is. Zal niet te makkelijk van mn VuurVosje afstappen denk ik.

Die nieuwe phishing-filter schijnt erg goed te werken, als ik de verhalen zo hoor... Toch blijf ik lekker bij Firefox, ik wordt toch niet zo snel slachtoffer van phishing. Ik maak wel gebruik van internet bankieren, maar dan kijk ik zelf na of de site echt is, gewoon door certificaten te controleren en dergelijke.

Bovendien vind ik Firefox nog steeds fijner werken dan Internet Explorer, al moet ik wel zeggen dat ze er met Internet Explorer 7 wel op vooruit zijn gegaan.

IE7 is gewoon IE6 met een nieuw uiterlijk en nieuwe functies die gekopieeert zijn van Google, Firefox en Safari. :bonk:

IE7 is gewoon IE6 met een nieuw uiterlijk en nieuwe functies die gekopieeert zijn van Google, Firefox en Safari. :bonk:

Gast je kunt er niks anders instoppen naast een nieuw uiterlijk en nieuwe/betere functies.

Komop denk na. :cab:

Klopt wel :Y maar Firefox heeft ook functies van IE7 in de nieuwste versie gestoptd :D