Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren comment_523977 hee wie kan mij helpen met de missie free fall ben bezig het spel zonder codes te spelen dus wie kan mij hier mee helpen zonder codes of mods te gebruiken alvast bedankt Andrew GTASAsf3.b
Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren comment_523978 Hey welkom op het forum Andrew Ik haal hem graag voor je Ik zal uiteraard geen cheats of mods gebruiken. Mission Passed: Freefall Beloning: $15.000,- | Respect + Cheats/mods: Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Extra: Tenpenny belde je, je moet het dossier naar Las Brujas in Bone County bregen. Kijk op de radar voor het C.R.A.S.H teken. Nog veel plezier en succes bij het bespelen van GTA San Andreas! Bewerkt: 19 oktober 200618 jaren door Typhoon
Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren Auteur comment_523980 Hey welkom op het forum Andrew Ik haal hem graag voor je Ik zal uiteraard geen cheats of mods gebruiken. oke bedankt heb je snel gedaan dankje gan nu aan de bank overval beginnen8) Bewerkt: 19 oktober 200618 jaren door andrew
hee wie kan mij helpen met de missie free fall ben bezig het spel zonder codes te spelen dus wie kan mij hier mee helpen zonder codes of mods te gebruiken
alvast bedankt Andrew
GTASAsf3.b