Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren comment_524006 eey, als ik een server wil joinen krijg ik een foutmelding, er staat dan: client verification failedhoe kan dit ? enhoe kan ik dit verhelpen ?
Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren comment_524026 Het helpt misschien om je computer opnieuw op te starten. Tenminste een andere oplossing kan ik niet bedenken.
Geplaatst: 19 oktober 200618 jaren Auteur comment_524103 het is al verholpen, ff gta sa opnieuw geinstalleerd eey, nu heb ik een nieuwe vraag: hoe kan ik map voten ?
Geplaatst: 22 oktober 200618 jaren comment_525933 het is al verholpen,ff gta sa opnieuw geinstalleerd eey, nu heb ik een nieuwe vraag: hoe kan ik map voten ? Dat kan je doen door in het chat venster te typen: /vote map <mapnaam> Je vervangt <mapnaam> door de gewenste map. /vote map * Doordit te typen vote je voor een random map. Let op: Voten kan alleen als het op de server aanstaat, en je kan vaak geen 2 keer achter elkaar voten.
eey,
als ik een server wil joinen krijg ik een foutmelding, er staat dan: client verification failed
hoe kan dit ?
en
hoe kan ik dit verhelpen ?