Jump to content
Geplaatst:
comment_524299

Wat is eigelijk de kleinste stad in San Andreas ?

Las Venturas is de grootste stad.

Los Santos of San Fierro volgens mij.

Las Venturas is verticaal.

Los Santos is horizontaal.

En San Fierro is verticaal.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_524303

Wat denk je van Blueberry ofzo? :) Dat is meer een dorp, maar qua stad denk ik dat ze allemaal even groot zijn, maar voor het 'oog' lijkt San Fierro zo klein, maar dat heeft een grote luchthaven en industrie gebied erbij..

Geplaatst:
comment_524350

Qua omvang is Las Venturas het grootst.

Maar het lijkt niet het grootst omdat de wegen erg lang zijn, en de gebouwen erg groot.

Los santos is het dichtsbevolkt, en lijkt daarom het grootst.

San fierro is het kleinst, ondanks de grote bruggen end.

Geplaatst:
comment_524801
San Fierro is inderdaad het kleinst lijkt mij... Mijn (vaste) huis is in SF. En als ik wil rij ik in 1 minuut naar de andere kant van de stad. :puh:

Greets

GTA GG :cya:

maar dat komt ook omdat Sf qua wegen uniek is, alle wegen zijn eigenlijk gewoon een hele lange lijn van de ene naar de andere kant, en in Ls en LV zxitten er veel meer bochten in, vandaar.

Maar SF is duidelijk het kleinst (helaas) want als ik op mijn kaart kijk die bij de SA strategie handleiding zat, valt me op dat SF maar 1 blz is, en LS en LV 2...

:cya:

Geplaatst:
comment_524921

San Fierro is inderdaad het kleinst lijkt mij... Mijn (vaste) huis is in SF. En als ik wil rij ik in 1 minuut naar de andere kant van de stad. :puh:

Greets

GTA GG :cya:

maar dat komt ook omdat Sf qua wegen uniek is, alle wegen zijn eigenlijk gewoon een hele lange lijn van de ene naar de andere kant, en in Ls en LV zxitten er veel meer bochten in, vandaar.

Maar SF is duidelijk het kleinst (helaas) want als ik op mijn kaart kijk die bij de SA strategie handleiding zat, valt me op dat SF maar 1 blz is, en LS en LV 2...

:cya:

Logisch NeoSyp,

San fierro heeft veel extra dingen zoals een tram, die grote bruggen. En het grote vliegveld. De bootschool en de bikeschool horen ook nog eens allebij bij san fierro.

En het is tog wel moeilijk om door san fierro te crossen. Vooral omdat er niet veel wegen zijn die rechtstreeks van noord naar zuid gaan. Er zijn altijd wel bochten.

In Las Venturas is dit niet. The Strip (die overgens echt bestaat, een van de weinige overeenkomsten van san andreas naar de echte wereld) is een brede weg die je binnen nog geen minuut af kan leggen van de n-kant naar de zuidkant van de stad.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_525061

Maar op Grand Tani Islands heb je hele grote gebouwen.

En in San Fierro een heel groot vliegveld.

Dus wat is groter Grand Tani Islands of San Fierro ?

Maar dan bedoel ik ook alles ook het gras gebieden.

Geplaatst:
comment_525231
Maar op Grand Tani Islands heb je hele grote gebouwen.

En in San Fierro een heel groot vliegveld.

Dus wat is groter Grand Tani Islands of San Fierro ?

Maar dan bedoel ik ook alles ook het gras gebieden.

Met allen grasgebieden is het san fierro.

De grasgebieden van san fierro zijn ook groot. Dan kun je mount chiliad bij san fierro toevoegen.

Maar het zal niet veel uit maken, Maar tog denk ik san fierro.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_525395

En de gebouwen zijn in Grand Tani Islands groter.

Maar in San Fierro heb je weer meer kleinere gebouwen.

Maar in Grand Tani Islands valt me op dat er politie auto's rond rijden die altijd in de desert en badlands rijden in San Andreas.

Dus is Grand Tani Islands ergens in de Badlands of Desert.

Denken jullie dat niet dan ?

Geplaatst:
comment_525551

GTI is een stuk kleiner dan San Fierro, GTI is heel erg klein.

Maar San Fierro past er niet 2 keer in volgens mij.

Even ter informatie: Dit is allemaal mijn mening.

Dus het kan voor het zelfde geldt dat GTI 2 keer zo groot is als San Fierro :puh:

Whoopdidoo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.