Ik heb recent san andreas aangekocht en telkens als ik opstarte had ik het hier bekende probleem, dat je bij de intro wel de spuitbus en muziek hoord, maar geen beeld. Als je dan een nieuw spel start begint het balkje wel te laden maar net voor het einde komt een foutmelding van microsoft en moet het spel afgesloten worden :
"In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Ik vroeg me dan af of het aan mn pc kon liggen, hier de specificaties:
Model : HP compaq nx6310
Besturingssysteem : Windows Xp Professional
Processor : Genuine Intel® CPU T1300 @ 1,66 Ghz
Geheugen : 504 MB ram
Direct.X 9.0c
Video kaart : Mobile Intel® 945GM Express chipset family
Geluid : SoundMAX HD audio
Moet ik nu nog iets bij downloaden of iets upgraden? zoja wat en waar graag. Of werkt het gwoon niet op deze pc?
Hallo,
Ik heb recent san andreas aangekocht en telkens als ik opstarte had ik het hier bekende probleem, dat je bij de intro wel de spuitbus en muziek hoord, maar geen beeld. Als je dan een nieuw spel start begint het balkje wel te laden maar net voor het einde komt een foutmelding van microsoft en moet het spel afgesloten worden
:
"In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Ik vroeg me dan af of het aan mn pc kon liggen, hier de specificaties:
Model : HP compaq nx6310
Besturingssysteem : Windows Xp Professional
Processor : Genuine Intel® CPU T1300 @ 1,66 Ghz
Geheugen : 504 MB ram
Direct.X 9.0c
Video kaart : Mobile Intel® 945GM Express chipset family
Geluid : SoundMAX HD audio
Moet ik nu nog iets bij downloaden of iets upgraden? zoja wat en waar graag. Of werkt het gwoon niet op deze pc?