Jump to content
Geplaatst:
comment_525725

Edisoncarter had dit al op gtaforums gepost en ik zal het hier posten zodat de mensen het hier ook weten.

De cheatdevice maakte lcs stukken leuker. Spijtig genoeg werkt deze niet op firmware 2.7 en hoger en op de gepatchete versie van lcs.

Een van de dingen die veel mensen in vcs willen is een cheatdevice voor dit spel. Om de cheatdevice te laten werken zoals in lcs zal er een foutje in de savegame moeten zitten, de kans is klein dat die er opnieuw is.

Er is nog een manier om een cheatdevice te maken voor vcs. Hiervoor moet je de firmware versie 1.5 hebben.

Veel mensen denken dat je op 1.5 geen nieuwe games kan spelen omdat deze een hogere firmware nodig hebben. Dit is niet waar, er bestaat een programmatje voor fw 1.5 waarmee je alle firmwares behalve 2.8 en hoger kan emuleren, je kan dus alles doen wat die fw kunnen doen. Dit programma heet devhook, je kan bij devhook ook dingen toevoegen zoals de een cheatdevice voor vcs.

Edisoncarter is van plan om dit dan ook te maken.

Om het te spelen moet je dus firmware 1.5 hebben. Gelukkig kan je de meeste firmwares op dit moment downgraden naar een lagere versie. Alleen bij 2.8 en 2.81 gaat dit nog niet.

Als je dus een cheatdevice wil hebben in vcs mag je niet upgraden naar fw 2.8 of hoger.

De eerste game die fw 2.81 nodig heeft is een paar dagen geleden uitgekomen. De kans is dus groot dat vcs dit dus ook nodig zal hebben. Als dit waar is moet je nog niet gaan upgraden, je zal waarschijnlijk vcs nog met devhook kunnen spelen. Als je een paar bestandjes aanpast kan je namelijk met de geëmuleerde 2.71 fw ook 2.81 games spelen.

Ik ben blij dat ik een paar maanden geleden voor fw 1.5 heb gekozen.

Hopelijk zal dit lukken en zullen we weer heel veel cheatplezier hebben in vcs.

Bewerkt: door maarte41

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_527626
ok bedankt maar wat ik net hoorde lijkt me niet zo goed dat ik hem moet laaten crashen

Dat crashen is niet erg. De psp sluit gewoon vanzelf af, je moet zelf niets doen. Als je hem terug opzet is alles weer normaal, behalve dat je nu fw 1.5 hebt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.