November 7, 200421 yr Ik heb een vraag aan diegene die het spel helemaal hebben uitgespeeld: Als je alle missies hebt gedaan, is het spel dan ook echt helemaal ten einde? Of is er dan nog van alles te doen?
November 7, 200421 yr tuurlijk is er nog zat te doen... zijn nog vele geheimen nog veel jumps stunts en domination(land behouden stelen) auto races vliegtuig races ect ect noem maar op =) het is pas afgelopen als er 100% staat en dan nog kan je van alles doen.
November 7, 200421 yr MAar voor dat je op die 100% ben moet je ook eens denken aan de kleine dingen zoals taxi missie's en de scholen op elk onderdeel goud halen dus daar ben je wel een paar MAANDEN mee bezig
Ik heb een vraag aan diegene die het spel helemaal hebben uitgespeeld: Als je alle missies hebt gedaan, is het spel dan ook echt helemaal ten einde? Of is er dan nog van alles te doen?