Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_526295

8) Jaja binnenkort is die in de winkels en we weten al een heele hoop over het spel

maar wat van alle leuke dingen Ga je helemaal als eerst doen .

Het eerste dat ik ga doen is de Stad verkennen en wapens zoeken

En meteen een heele snelle auto in me gerage zetten

en julie?

peace 8)

Bewerkt: door Dizzee

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_526857
Ik moet nog even wachten als VCS uit is denk k heb nog geen PSP maar ik heb even een vraagje weet iemand ook of het mooier is dan GTASA

Of GTA Vice City Stories mooier is dan GTA San Andreas is helemaal aan je eigen om te bepalen. Dat kunnen wij namelijk niet voor jou doen, dat is iedereen zijn eigen ervaring en dus iedereen zijn eigen mening. Bovendien moeten we momenteel nog elf daagjes wachten totdat we GTA Vice City Stories kunnen spelen, dus niemand van ons zou daar al exact antwoord op kunnen geven.

Om toch maar even ontopic te blijven: allereerst ga ik eens genieten van de introductiefilmpjes en introductiemissies. Vervolgens zal ik nog proberen twee à drie missies te voltooien; daarna ga ik eens daadwerkelijk Vice City verkennen. Niet dat ik de weg niet weet, oh nee Vice City ken ik zelfs nog beter dan mijn broekzak. Het is gewoon sowieso leuk om door Vice City te toeren (à la mijn mening), en de veranderingen binnen twee jaar zijn altijd leuk om op te zoeken, en daarbij zal ik ook de radio eens goed beluisteren, want die is naar mijn mening al ontzettend goed. Ook zal ik proberen mijn 'property' een beetje op orde te maken, zoals kleding, wapens, savehouses en health/armor (niet dat qua savehouses en kleding al veel te regelen is waarschijnlijk in het begin). Ik ben in ieder geval zeer benieuwd! :)

Geplaatst:
comment_526876

Stad verkennen heb ik ook niet nodig.. Ken alle wegen uit me hoofd.. Ik ga gewoon missies spelen, zodat ik naar het andere eiland kan :D , daar ff een beetje rondzoeken, en ondertussen van alles doen.. Die ballonen kapot schieten,zijmissies, verhaallijn uitspelen..

Geplaatst:
comment_526890

Missies, en de stad verken je automatisch, jmmr genoeg heb ik geen psp.. hoewel ik erover na zit te denken om het te kopen samen met vcs..

En ik zou lkkr gaan cruisen door de stad en een beetje freeroamen.

Geplaatst:
comment_526902

Wat ik doe als ik VCS voor het eerst speel speel? Dan ga ik eerst heel goed het introfilmpje bekijken zodat ik goed weet waar VCS over gaat, dan ga ik VC verkennen, ook al zal het wel niet zo veel veranderd zijn, (was in LCS ook niet het geval).

Als ik de stad heb verkend hoop ik dat ik de jetski ook al heb gevonden, want daar zit ik al lang op te wachten. En dan pas ga ik de storyline van VCS spelen!

Bewerkt: door gta-freak2

Geplaatst:
comment_527007
Dus jullie gaan de stad niet verkennen? Ik vind het wel interesant wat er nieuw is zoals het trailerpark

Je leert de stad ook spelenderwijs kennen door missies te doen. En naar de missie marker toe te gaan.

En het trailer park staat in het tweede eiland. Het is nog niet zeker of het spel daar begint.

Geplaatst:
comment_527301

ik ga vrijdag GTA: VCS en een psp kopen.

en dan ga ik eerst ff door de stad cruisen om aan de controls te wennen.

maar amerika krijgt hem weer eerder :duh:

Boris H.

Bewerkt: door the gtasafan

Geplaatst:
comment_528306

ik ga gewoon het eerst heel de stad opnieuw verkennen en kijken welke gebouwen er veranderd/weggehaald/toegevoegd zij, dan de nieuwe auto 's inspecteren en dan zien we wel weer

Geplaatst:
comment_528607

Ik ga als eerst PSP en ViceCityStories kopen en daarna ga k alle die filmpjes goed en nauwkeurig bekijken en dan ga ik gewoon chill spelen

niet meteen uit spelen dat is de lol ervan weg

Geplaatst:
comment_528702

Ik ga eerst het introductie filmpje kijken en de eerste missie doen. Als ik die gedaan heb ga ik even de stad verkennen om te kijken wat er veranderd is en ga ik alle nieuwe dingen uitproberen.

Geplaatst:
comment_528994

Eerst even de stad verkenen ook al ken ik hem als mijn broekzak

en of je zoals in III VC en LC voor auto's kan weg jumpen

en de nieuwe vechtkunsten uitproberen

I' gona have fun as i got it :bier:

Bewerkt: door GTAVC

Geplaatst:
comment_529285

Gewoon lekker met de missies bezig gaan.

En de stad tussen door verkennen. ook al heb ik Vice city uitgespeeld, zal er vast wat veranderd zijn in de stad! :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.