- Reacties 116
- Bezichtigingen 13.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
LBG 15 posts
-
FerryN 6 posts
-
Pennywise The Clown 5 posts
-
Clowntje_93 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Oké, mensen, dit zijn de grootste gangs van L.A, nou ja MS-13 is misschien groter maar boeien. Ik wil weten waar je voor bent, of je geeft geen mening, en ff BTW Grove Street Families van SA is gebaseerd op de gang die echt heeft bestaan genaamd: Piru Street Gang, de voorgangers van de Bloods, die vandaag de dag nog oorlog heben met de Crips, de oudste gang van Los Angeles. En de PSF hadden 1 vijand, de Crips, die ook tot hun einde leidden. De Crips droegen blauw, en om zich tegen die gang te verzetten, droegen de leden van PS Families rood. De Bloods hebben dit later over genomen. Ik twijfel er dan ook niet aan dat de Ballaz van de Crips zijn afgeleid.
Zo, dat was even een kleine geschiedenisles, ben je nog wakker? Mooi, kan je gelijk stemmen! Ik vind rood een mooiere kleur, en ik haat de Crips want ze hebben Tupac vermoord omdat die former Blood was. Dus ik stem voor da Bloodz.
O ja en a.u.b. geen ruzies om welke gang nou beter is ofzo, iedereen heeft zijn eigen mening en laten we blij zijn dat we zelf niet zo'n erg leven leiden als die mensen in L.A, en ik wil ook het liefst dat die gangs opgeheven worden en dat ze gewone banen krijgen maar dat gaat nou eenmaal niet zo snel, en ik moedig het gedrag van deze mensen ook niet aan, hoewel zij er ook niet veel aan kunnen doen en ze hebben ook niet voor dit leven gekozen.