Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527338 Mijn vraag is zijn GTA Stories nu soort tussendoortjes om mensen nog even bezig te houden tot het nieuwe GTA 4 uit komt? of is dit ook gewoon 1 groot game met vele missies en meer mogelijk heden ? kan iemand me mischien daar antwoord op geven?
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren Auteur comment_530836 Geen idee maar GTA IV komt toch wel uit op de PSP Nog 5 kleine snelle daagjes en dan heb je GrandTheftAuto ViceCityStories !!!!!!
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_531251 Geen idee maar GTA IV komt toch wel uit op de PSP is dat een vraag Bewerkt: 29 oktober 200618 jaren door mertin
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren Auteur comment_531301 Nee dat zeg ik gewoon ik denk het wel PSP is gewoon ook een PS3 alleen je kan het meenemen >>> Door Dizzee: Kan je alsjeblieft eens ontopic gaan posten. Wat je hier post en je vorige post gaan helemaal niet over het onderwerp. Dat geld ook voor andere topics. <<<
Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren comment_531793 ik vind de stories helemaal geen tussendoortjes want VCS is al heel goed als ik de feiten moet geloven wat ik wel vind is dat LCS tegenviel (waarschijnlijk kwam dat omdat sony toen nog niet wist hoe je grote spellen op een UMD zet waardoor het spel slechter werd)
Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren comment_531945 Rockstar heeft denk ik niet echt 'zin' om een nieuw spel te maken, dus ze nemen een oud spel, vernieuwen de graphics, plaatsen nieuwe missies erin, nieuwe voertuigen, mannetjes en maken heel veel nieuw. Dus het is niet echt een gehele game, maar ook geen tussendoortje. @Tiesto: Rockstar wist wel dat er veel meer op een umd past. Alleen ze hebben volgens mij niet meer gedaan omdat er al HEEL veel veranderd is...: moters, missies, mensen... etc... En rockstar wilde volgens mij snel een spel op de markt hebben voor de psp, Rockstar in ieder geval EEN spel op psp heeft. Zeg het me als ik fout zit.
Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren Auteur comment_532191 Vice City Stories is gewoon een TOP game klaar:D het is geen tussendoortje het is gewoon een echte GTA GAME!!!
Geplaatst: 31 oktober 200618 jaren Auteur comment_532465 GTA VCS is gewoon een echte game klaar punt uit af
Geplaatst: 31 oktober 200618 jaren comment_532592 Gta vcs zal egt geen tussendoortje zijn anders zouden ze niet zow veel aanpassen kijk gta lcs was mss wel een tussendoortje want er was neit zow veel aan geupdate
Geplaatst: 1 november 200618 jaren comment_533292 een echte nieuwe game dus, alleen moet je wel toegeven dat het in dezelfde stad plaatsvind ?!
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534099 een echte nieuwe game dus,alleen moet je wel toegeven dat het in dezelfde stad plaatsvind ?! Dit is waarschijnelijk gewoon omdat we die goeie oude steden zouden herontdekken.
Geplaatst: 5 november 200618 jaren Auteur comment_537047 Nu mensen GTA VCS hebben en is het een echte top game (Ik vind het zoiezo) alleen ik wil even jullie meningen horen
Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537318 gta vcs vind ik beter dan VC en LCS .. dus tussendoortje?
Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537320 het is egt geen tussendortje vind ik dan het is gewon een groote Game heer is een Gta IV plaatje wie het ook vroeg
Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537326 het is egt geen tussendortje vind ik dan het is gewon een groote Gameheer is een Gta IV plaatje wie het ook vroeg http://i14.tinypic.com/4g8oxab.jpg Wow, is dat echt gta IV? Dan is er echt VET veel veranderd
Geplaatst: 6 november 200618 jaren comment_537328 het is egt geen tussendortje vind ik dan het is gewon een groote Game heer is een Gta IV plaatje wie het ook vroeg http://i14.tinypic.com/4g8oxab.jpg Wow, is dat echt gta IV? Dan is er echt VET veel veranderd haaha geloof je het zelf?
Mijn vraag is zijn GTA Stories nu soort tussendoortjes om mensen nog even bezig te houden tot het nieuwe GTA 4 uit komt? of is dit ook gewoon 1 groot game met vele missies en meer mogelijk heden ? kan iemand me mischien daar antwoord op geven?