Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527708 Hallo, ik heb vandaag m'n eerste C4D-signature gemaakt. Ik vind hem zelf niet zo mooi, maar misschien hebben jullie tips hoe ik hem kan verbeteren. Bewerkt: 24 oktober 200618 jaren door -Roy-
Geplaatst: 25 oktober 200618 jaren comment_527869 Het kan niet je eerste zijn, je hebt bij een van mijn tut's ookal een outcome gepost.. En die tut was een c4d. Naja nu over op het commentaar. De c4d's vind iki niet zo mooi, het ziet er nogal raar uit namelijk. Het effect over de render ziet er wel goed uit, maar het past nniet bij de c4ds. een 5/10
Geplaatst: 25 oktober 200618 jaren Auteur comment_527995 Het kan niet je eerste zijn, je hebt bij een van mijn tut's ookal een outcome gepost.. En die tut was een c4d. Naja nu over op het commentaar. De c4d's vind iki niet zo mooi, het ziet er nogal raar uit namelijk. Het effect over de render ziet er wel goed uit, maar het past nniet bij de c4ds.een 5/10 O ja, sorry, die was ik vergeten. Bedankt voor je rate! Ik zal proberen er wat aan te doen.
Hallo, ik heb vandaag m'n eerste C4D-signature gemaakt. Ik vind hem zelf niet zo mooi, maar misschien hebben jullie tips hoe ik hem kan verbeteren.
Bewerkt: door -Roy-