Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527805 Wat is Chamilliatry fzo iets...Ik snap dat het iets met Chamillionaire te maken heeft, maar ik weet niet wat bovenstaande is?
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527807 Als ik mij niet vergis is dat de titel van zijn cd. Het is niet echt mijn muzikale expertiese, maar hij probeert met die titel waarschijnlijk aan te geven dat de cd over zijn leven gaat. Bewerkt: 24 oktober 200618 jaren door HerrieM
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527808 Chammilitary moet je vergelijken met G-unit...ik denk dat dan de aap uit de mouw komt
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527812 Chammilitary moet je vergelijken met G-unit...ik denk dat dan de aap uit de mouw komt Chamillitary is niks minder dan de platenlabel van Chamillionaire. Ik had deze link hierover gevonden. Wat G-Unit met Chamillionaire gemeen heeft is dat ze allebei een eigen platenlabel hebben. Bewerkt: 24 oktober 200618 jaren door Colonel Cortez
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren comment_527816 Chammilitary moet je vergelijken met G-unit...ik denk dat dan de aap uit de mouw komt Chamillitary is niks minder dan de platenlabel van Chamillionaire. Ik had deze link hierover gevonden. Wat G-Unit met Chamillionaire gemeen heeft is dat ze allebei een eigen platenlabel hebben. +Dat Cha ook in de clip ''Money In Da Bank'' van Lil'Scrappy en Young Buck (Allebei G-Unit South) zit, en Cha op 50's nieuwe album komt. Btw die shirts van Chamillitary zien er ook wel relaxt uit. (Zie ook in de Ridin' Video)
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren Auteur comment_527821 Oke, bedankt iedr1 Ik vind die zwarte truien rlaxx.
Wat is Chamilliatry fzo iets...Ik snap dat het iets met Chamillionaire te maken heeft, maar ik weet niet wat bovenstaande is?