Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45273 mischien is dit een spoiler maar ik kom echt niet verder. bij het vliegtuigkerkhof. je word door die oude hippie naar de militaire basis gebracht ( area 69 ) je krijgt een snipergun daarmee moet je de soldaten doodschieten. zijn hier mischien TIPS voor??????? ik kom echt niet verder <_< leuk dat iedereen dit leest, maar jammer dat niemand tips heb Bewerkt: 7 november 200420 jaren door Pablo
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45335 je moet eerst alle lichten in de torens uitschieten en dan gewoon iedereen dood schieten die je tegen komt als je slim bent doe je dat met een m4 of een silenced pistool
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45343 ***spoiler*** als het een spoiler is ff duidelijk in je topic aan geven... ***spoiler in het lichtblauw dus moeilijk te lezen als je het niet wilt lezen *** als je die basis in gaat schiet de guards in de torens met je silence neer dan de verlichting met silence ga dan naar die garagedeur daarnaast zit een ventilatieschacht die je kapot kan schieten doe dat dan ook... en je kan naar binnen binnen gewoon iedereen verrot met je m4 knallen ect ect dan moet het wel lukken Bewerkt: 7 november 200420 jaren door Djago
Geplaatst: 7 november 200420 jaren Auteur comment_45392 bedankt Djago maar ik wist niet of dit wel of niet een spoiler was dus heb ik maar ????? achter gezet. B) het is me gelukt met me silencer
mischien is dit een spoiler maar ik kom echt niet verder.
bij het vliegtuigkerkhof.
je word door die oude hippie naar de militaire basis gebracht ( area 69 )
je krijgt een snipergun daarmee moet je de soldaten doodschieten.
zijn hier mischien TIPS voor???????
ik kom echt niet verder
<_< leuk dat iedereen dit leest, maar jammer dat niemand tips heb
Bewerkt: door Pablo