Geplaatst: 25 oktober 200618 jaren comment_528373 Beste leden, Elke keer als ik aan het computeren ben, en ik ga alleen al even naar google dan geeft me Ad-watch aan van het programma Ad-aware dat er per 10 minuten steeds al 8 traceer cookies worden geblokeert. Hij geeft ook weer aan dat er zo nu en dan registerwijzingen zijn, wat houd dat in? En hoe kan ik het minderen? er zit toch geen virus in me pc, ik gebruik Norton internet security 2007. Dus het lijkt me sterk dat er nu een virus door heen moet kunnen komen. Groetjes, Mario Bewerkt: 25 oktober 200618 jaren door ~Mario~
Geplaatst: 25 oktober 200618 jaren comment_528391 Heb je ad-aware op een ofandere instelling staan dat hij je Internet beveiligd ofso ik denk dat hij gewoon bedoeld dat hij gevaarlijke site,s ofso verzamelt dus ik zou effe naar de instellingen van Ad-Aware kijken en anders zou ik het niet weten
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren Auteur comment_528506 Ja maar ik weet zeker dat daar niet het probleem kan zitten, want ik snap ook niet hoe ik dan aan zoveel cookies telkens kom? Het zit me wel dwars, ''stel je voor als ik geen Ad-Aware meer had?'' Heeft iemand nog enig idee hoe er zoveel kunnen komen? Bewerkt: 26 oktober 200618 jaren door ~Mario~
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren comment_528722 Probeer eerst de bezem door je PC te halen. [Figuurlijk]. Scan dus je hele computer. Gooi overbodige software eraf. Als je de oude IE hebt en het niet erg vind als je een nieuwe krijgt zou ik eerst je coockies verwijderen, en dan op de site van Microsoft de nieuwe InteretExplorer halen. Veel sucses! Als je FireFox [En het gaat mis] gebruikt zou ik ook eerst alle coockied verwijderen, en dan de nieuwe haalt van www.mozilla.com kan het probleem ook verhelpen. Bewerkt: 26 oktober 200618 jaren door ikt
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren Auteur comment_528943 Ik gebruik gewoon firefox, maar ik snap je oplossing niet helemaal. Bewerkt: 26 oktober 200618 jaren door ~Mario~
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren comment_528949 Leeg je buffer en je coockies En installeer daarna FireFox 2.0.
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren Auteur comment_528991 He weer eens bedankt Ikt voor je hulp. Ik wist eigenlijk niet eens dat firefox 2 al uit was. Dit is toevallig toch echt wel de nieuwste van de nieuwste versie tot nu toe? En waarover beschikt Firefox 2 dan meer dan firefox 1.5? en wat betekent: Dom inspector?
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren comment_529562 Bekijkt de structuur en de inhoud van een pagina. Geen idee wat het is
Beste leden,
Elke keer als ik aan het computeren ben, en ik ga alleen al even naar google dan geeft me
Ad-watch aan van het programma Ad-aware dat er per 10 minuten steeds al 8 traceer cookies
worden geblokeert. Hij geeft ook weer aan dat er zo nu en dan registerwijzingen zijn, wat houd dat in?
En hoe kan ik het minderen? er zit toch geen virus in me pc, ik gebruik Norton internet security 2007.
Dus het lijkt me sterk dat er nu een virus door heen moet kunnen komen.
Groetjes,
Mario
Bewerkt: door ~Mario~