Jump to content
Geplaatst:
comment_528673

Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter Eggs

We gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro

Je hebt wel een paar dingen nodig

-GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc)

-Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken

-Interesse in onderzoek

-en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2

-JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN!

Maximaal 9 leden nodig!

P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp

ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN

NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet :) )

Bewerkt: door gangstabadboys

• Reacties 141
  • Bezichtigingen 9.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_543434

nee dat is nie erg die car mods voor zover ik weet tasten die geen EE's aan

die maan bij SA die heeft wel wat weg van zo'n jason voorhees mask mischien komt die killer alleen te voorschijn met dat gezicht als een soort weerwolf ecfect maar dan kettingzaag freak in plaats van weerwolf

Geplaatst:
comment_543745

NOGMAALS hoe open je het bestand gta3.img ??? ik heb denk ik wat gevonden en wil kijken of ik hier nog meer bewijs^kan vinden??

Oja,, kheb ook nog ff in Lil'prob inn gekeken ..daar zag ik dit liggen ::

post-50177-1163765868_thumb.jpg

post-50177-1163765879_thumb.jpg

post-50177-1163765890_thumb.jpg

post-50177-1163765899_thumb.jpg

post-50177-1163765907_thumb.jpg

post-50177-1163765913_thumb.jpg

Ik wil dus HEEEEL graagweten wat hier op staat...kan het zelf jammer genoeg neit ontcijferen..

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_543817
dat lijken wel documenten.

maar veel zie ik er niet in.

maar wat doet die cirkel erin?

Daarom post ik het...als we dit kunnen ontcijferen...,, ik denk dat het ook iets te maken heeft met de ufo's^ en het zijn allemaal dezelfde blaadjes...dat rondje wat er opstaat kan iets belangrijks aangeven..iemand een idee hoe we dit kunne "ontcijferen"^?

Geplaatst:
comment_543818

ooit gehoord van graancirkels?

veel kunnen we denk ik niet oncijferen want het zijn wat krabbels.

maar graancirkels zijn cirkels in het graan gemaakt door "ufo's".

misschien helpt dat je verder.

Geplaatst:
comment_543842

:klap::schater:

ooit gehoord van graancirkels?

veel kunnen we denk ik niet oncijferen want het zijn wat krabbels.

maar graancirkels zijn cirkels in het graan gemaakt door "ufo's".

misschien helpt dat je verder.

Kvat neit wat je hiermee bedoelt hoowr :bonk::ch::ch::clown::clown::cya:

Geplaatst:
comment_544190

Dat lijkt me erg ver gezocht eerlijk gezegt, Ik denk eerder dat het idd gewoon krabbels of allemaal letters door elkaar gehusseld(net als op dat eene groene pak met eten waar bij "ingrediënten" alleen maar jklsgjskld enzo staat.. ;) )

Misschien kan iemand eens in de files van GTA naar deze blaadjes zoeken, misschien dat je dan kan zien wat erop staat..

Die cirkel zou (als er echt iets op staat en het niet gewoon gekrabbel/gehusselde letters zijn) om een belangrijk woord in de text kunnen staan, ge-arceerd dus.

Verder heb ik die scheepshoorn bij de Gant Bridge nog niet gehoord.. niet dat ik er echt lang heb rond gevaren, want eerst ging m'n squalo kapot(Jaja ik kan niet varen, middle of nowhere en dan nog een boot vernielen :{:t ), toen ben ik naar land gezwommen en wou ik een auto jatten, zonder in de gaten te hebben dat er 1 agent naast me liep, 1 politie auto 3 auto's voor me reed, en 1 politie auto achter me stond.... dus toen kon ik niet echt meer rustig "onderzoeken" :ch::D

EDIT: Nog een idee voor die cirkel: Misschien moet het lijken alsof er een glas (met water ofzo) op heeft gestaan, dat maakt ook kringen volgens mij :)

Om het een beetje realistisch te maken zou Rockstar dat gedaan kunnen hebben..

EDIT2: Ook zie ik naast die kring, een soort schoenzool vorm op het blad.. Ik denk niet dat jullie dat erin zien, want het is ook maar heel vaag.. Je moet heel goed kijken, en met een beetje geluk zie je een soort lichtere vorm in de 2 kringen die ik erop heb getekend.. dit vindt ik op een schoenzool lijken.. Maar je moet wel veel fantasie hebben :puh: ik vind het erop lijken, kijk maar ff goed :puh: : (het onderste is de hiel)

post-47175-1163798844.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_544400

die krabbels zijn denk ik niet echt een aanwijzing aangezien in SA meer van dat soort dingen inzitten

maar jullie weten vast wel van die BodyBags in El Casto El Diablo ofzo. Laten we ons daar maar op richten

Geplaatst:
comment_544739

Ik wil zeker meedoen man !

Ik heb misschien al wat gevonden.

ik hoor het wel of ik mee kan doen.

Greetz TheMassacre.

Geplaatst:
comment_544819

nee je kan niet meer meedoen het is al vol en wat die bodybags betreft valt het jullie op dat die bobcat dat er naaststaa een open laadklep heeft en altijd zwart is

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.