Jump to content
Geplaatst:
comment_528673

Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter Eggs

We gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro

Je hebt wel een paar dingen nodig

-GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc)

-Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken

-Interesse in onderzoek

-en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2

-JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN!

Maximaal 9 leden nodig!

P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp

ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN

NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet :) )

Bewerkt: door gangstabadboys

• Reacties 141
  • Bezichtigingen 9.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_529008

die camera heb ik wel maar weet nie hoe ik fotos erop kan zette met die die camera

maar zodra ik het weet kan ik wel wat sturen over de panotican

Geplaatst:
comment_529044
Maak gewoon wat foto's en zet ze op de site.

das het probleem hoe zet ik ze op de site :?

Ik heb fotos gemaakt met mn camera maar hoe zet ik ze er nu op?

Bewerkt: door GTAVC

Geplaatst:
  • Auteur
comment_529229

Heb je de foto's al op je pc??? zoja daaronder staat bijlagen en browse! klik daarop

en pak de foto's die je hebt

Bewerkt: door gangstabadboys

Geplaatst:
comment_529249

ik heb wel interesse in te joinen, ik heb GTA SA op PC dus en ben ook altijd verslaafd geweest aan onderzoeken enz.. dusja ;)

Geplaatst:
comment_529299

ik ga even onderzoeken naar aliens in de Lil probe Inn want er was vermeld over een geheimzinnig man in het zwart, ik ga even die bekijken enz...

Geplaatst:
comment_529421

Tis gelukt

hier iets over de man met de kettingzaag die bomen rond de panotican zien er niet echt uit als of ze door profesjonele houthakkers omgezaagd zijn (omdat het een houthakkerij is) maar door iemand die zijn agresie er op heeft uitgeleefd mischien de man met zijn zaag

zie PIC

Bewerkt: door GTAVC

Geplaatst:
  • Auteur
comment_529443

goed dat levert wat meer bewijs op maar schrijf er wel duidelijk bij WAAR en WANNEER dat was ! want dan wordt het makkelijker voor ons uit te zoeken

Geplaatst:
comment_529474

:cab: : :bier:8) kwil ook wel meedoen.. kheb GTA wel tijdje niet meer gespeeld..maar ben al weer verslaafd :):):D ALS ik mee mag doen..kan iemand niet kaartje met de zoeklocatie posten..( wat ik net al zei -- heb t tijdje niet gespeeld en ben beetje :$ de plekken (de namen ervan ) kwijt :clown::bier: Dus als jullie mischien iets duidelijker kunnen zeggen waar ik moet zoeken (i.v.b. met dat ene ;) ) en precies waarnaar......

kweet natuurlijk wel hoe je pics maakt en er opzet ...; :puh::puh::puh::puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.