Jump to content
Geplaatst:
comment_528673

Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter Eggs

We gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro

Je hebt wel een paar dingen nodig

-GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc)

-Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken

-Interesse in onderzoek

-en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2

-JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN!

Maximaal 9 leden nodig!

P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp

ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN

NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet :) )

Bewerkt: door gangstabadboys

• Reacties 141
  • Bezichtigingen 9.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_530791

Ik heb een vraag/idee voor dit onderzoek, misschien is het wel een grote EE, maar misschien helemaal niet, Weet iemand of het bestand "tunnels.IPL" misschien een ondergrondse tunnel ergens is ofzo?? Want als ik hem selecteer en hij is geladen in de mapeditor is alles nog steeds zwart, ook als ik omdraai zeg maar. Of is dat bestand gewoon een paar tunnels van wegen, treintunnels enz. enz.? Ik vroeg het me even af.. misschien iets om naar te zoeken bij dit EE onderzoek..

Want het zou natuurlijk kunnen dat er ergens een manier is om b.v. in een onontdekte tunnel te komen.. Dat zou misschien die grote EE zijn waar Rockstar het over heeft(ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar kreeg ik alleen 3 topics met bestandlijsten.. :? )

In de Mapeditor zag ik wel in de verte iets, maar als ik dubbelklikte om te selecteren, dan zei het programma dat het een lantaarnpaal ofzo was.. (was in richting van Las Venturas volgens mij)

Ik ben ook onder de map gaan kijken in dat programma maar ik zag niks vreemds.. Sorry als dit al heel vaak gevraagt is.. Maar ik kon niks vinden met zoekfunctie(En ik post het hier omdat het misschien iets kan zijn voor dit EE onderzoek... :) )

Geplaatst:
comment_530908
hier heb je nog 2 plaatjes aan de hand van bigfoot.

k weet nie of je er iets mee kunt...

b2xd9.th.png

b1co7.th.png

Die eerste is gewoon onzin, dan kan je wel van alles zeggen dat SA op een vierkant lijkt,

Maar die 2e is ook onzinnig, want daar staat gewoon dat de een "bedankje" willen geven aan het bigfoot team (van die monstertruck bigfoot) dat de het ontwerp van hun auto mochten gebruiken, dus gewoon een credit.

Geplaatst:
comment_530999

Ik zou wel mee willen doen, ik heb alleen een probleem, dan zou iemand me even een niet gemodde gta3.img moeten sturen.. want ik heb niet van alles back-ups gemaakt..

Maar mag het wel als het alleen vehicle mods zijn?? :engel: dan kan ik wel meedoen. Ookal heb ik niet altijd veel tijd.. Ik heb er veel interesse in om zoiets te doen.. Als het niet mag met vehicle mods, dan zou misschien iemand een niet gemodde gta3.img kunnen sturen? of een link daarnaar toe..(ik kan niet opnieuw installeren want mijn dvd is gebarsten en speel dus op een no-dvd.exe :( )

Grz Mythbuster

Geplaatst:
comment_531017
Die eerste is gewoon onzin, dan kan je wel van alles zeggen dat SA op een vierkant lijkt,

Maar die 2e is ook onzinnig, want daar staat gewoon dat de een "bedankje" willen geven aan het bigfoot team (van die monstertruck bigfoot) dat de het ontwerp van hun auto mochten gebruiken, dus gewoon een credit.

Die monstertruck heeft de naam 'monster' niet bogfoot dus...

en waar staan die 'thanks to' dingen eignelijk ?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_531356
hier heb je nog 2 plaatjes aan de hand van bigfoot.

k weet nie of je er iets mee kunt...

b2xd9.th.png

b1co7.th.png

hey 1 ding : we zijn nog niet op het onderwerp: Bigfoot maar op AREA69 en ''The Panopticon Killer''

ga naar pag. 1 voor meer info

dit is niet alleen voor nuke obelisk MAAR VOOR IEDEREEN!!!!! we hebben bepaalde onderwerpen!!!!\

en mensen die niet bij de team horen: Niet posten we hebben 9 leden niet voor niks (''meedoen'' posts mag wel)

Bewerkt: door gangstabadboys

Geplaatst:
comment_531732

volgens gangstabadboys moet het nu allen nog over de panotican gaan

dan heb ik nog wat gevonden maar heb geen screen camera staat op te laden (omdat ie leeg is)

maar in die hutjes in de panotican liggen allemaal bloedvlekken op de vloer mischien dat een van juillie (lid hiervan) even screen kan maken en het is nie verzonne

Geplaatst:
comment_531782

Die monstertruck heeft de naam 'monster' niet bogfoot dus...

en waar staan die 'thanks to' dingen eignelijk ?

in het spel heet hij monster maar de echte monstertrucks worden ookwel bigfoot genoemd, de tekst staat er dus omdat rockstar het ontwerp van de echte monstertrucks (bigfoot) mag gebruiken voor hun "monster"
Geplaatst:
comment_531873

in het spel heet hij monster maar de echte monstertrucks worden ookwel bigfoot genoemd, de tekst staat er dus omdat rockstar het ontwerp van de echte monstertrucks (bigfoot) mag gebruiken voor hun "monster"

Eh.. sorry voor off-topic, veel mensen noemen ze big foots, maar er is maar 1 monster truck die Big Foot heet. Veel mensen noemen ze big foots, omdat de monster truck "Big-Foot" een van de eerste serieuze monster trucks was..

Maar on-topic: Zou ik mee kunnen doen met dit onderzoek?? Als ik een origineele gta3.img kan vinden/krijgen teminste.. :)

Geplaatst:
comment_532071

Dan ******* ook maar op. Ik heb me nu 2x aangemeld, Nu is het wel mooi geweest.

Nog veel plezier met jullie onderzoek naar de penoptican en bigfoot, en andere geintjes :D

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Geplaatst:
comment_532213

die plaatjes van mount chiliad dat groene licht ljkt veel op een lampje dat op de tv is gericht en ik wil me graag aanmelden voor het onderzoek op easter eggs

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.