Jump to content
Geplaatst:
comment_528673

Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter Eggs

We gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro

Je hebt wel een paar dingen nodig

-GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc)

-Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken

-Interesse in onderzoek

-en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2

-JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN!

Maximaal 9 leden nodig!

P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp

ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN

NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet :) )

Bewerkt: door gangstabadboys

• Reacties 141
  • Bezichtigingen 9.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_540599

owkee hoe kan ik me er dan nu voor aanmelden en ik ps2 versie is dat erg

ik wil ook meedoen kan ik joinen?

jah jij komt in de plaats van CJ 2 :)

Geplaatst:
comment_541681
Egt welke?of maak je een grapje ofzo?

Maar ik ga aan de slag kheb ff opgezogt op wikigta waar de vindplaatsen zijn en ik ga ff Area 69 bezoeken

je kunt beter boij the big ear kijken voor die thermal dinges dan heb je geen 5 sterren.

die easter egg waarbij er een text komt van " there are no easter eggs here" is boven aan de brug daar moet je met jetpack helemaal naar het bovenste puntje van de brug vliegen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_541723

Egt welke?of maak je een grapje ofzo?

Maar ik ga aan de slag kheb ff opgezogt op wikigta waar de vindplaatsen zijn en ik ga ff Area 69 bezoeken

je kunt beter boij the big ear kijken voor die thermal dinges dan heb je geen 5 sterren.

die easter egg waarbij er een text komt van " there are no easter eggs here" is boven aan de brug daar moet je met jetpack helemaal naar het bovenste puntje van de brug vliegen.

zou ik ook zeggen :puh: er zitten geen easter eggs! juist verdacht en dat wordt onze volgende doel waar we ons op richten

Geplaatst:
comment_542049

Okey, ik heb gisteren met die onderzeeër nog gekeken voor dat zogenaamde zeemonster... maar ik zag niks, toen heb ik nog even gewoon gezwommen en ook niks..

Dat lijkt me idd een goed idee gangstabadboys :)

Geplaatst:
comment_542161

eey ik wil nog wel mee doen(als het kan) ik heb san andreas op de pc en zit en bijna elke dag op. 8)

Bewerkt: door [N]Gangsta!!!

Geplaatst:
comment_542252

nee dat kan nie meer

ik heb nog effe bij de plekken waar die leatherface/kettingzaagmans zou moeten zitte weze kijke

hier is dat hutje van catelina

en er lopen bloed spore vanaf de deur

en hier de rolstoel

die rolstoel was niks bezonders maar da bloed bij de deur...

Geplaatst:
comment_542391

een vriend van mij kwam wel een keer met het verhaal dat bij dat hutje om 00:00 groene rook uit de schoorsteen kwam en dat ze binnen licht zagen branden met schimmen ze gingen naar binnen en waren meteen dood zonder iets gezien te hebben. :ch::*D

Geplaatst:
comment_542807

Als het kan zou ik graag bij het onderzoek team willen zitten.

ik hou van zoekwerk e ik zoek al heel lang naar easter eggs.

ik heb san andreas op ps2 en kan geen screenshots trekken.

kan ik erbij?

Bewerkt: door gta dylan

Geplaatst:
comment_543170

Hmm hey Ik heb laatst ook iets gevonden, (ik heb zoekfunctie gebruikt) er is zo'n brug daar bij de panopticon(of hoe schrijf je dat..)(in de buurt dacht ik) en Ik weet niet meer precies hoe laat, maar er zat blauw licht onder :? terwijl er niks was.. :? plaatje: http://img170.imageshack.us/my.php?image=gallery260st4.jpg

Best wel vaag.. (Misschien een volgend onderwerp: Wat dat is..)

Verder kan ik bij die Gant Bridge over dat "there are no Easter Eggs up here. Go Away" enzo nog niks vinden.. :? Maar ik zal straks nog is gaan kijken.. (of morgen.., net anderhalf uur GTA gedaan zonder iets te vinden dus ik ben het een klein beetje zat vandaag :puh: )

Bewerkt: door Mythbuster

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.