Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren comment_528947 ik heb een probleem met in en exporteren ik ben bij lijst 2 en ik wil de rancher exporteren maar als ik de rancher op de boot zet zegt hij dat ik die niet hoef te exportren wil iemand zeggen wat ik nu moet doen?
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren comment_528962 -de gecheate rancher werkt niet. (voor het geval je hem gecheat zou hebben) -die witte rancher met een bruine rand werkt ook niet. (tenminste, bij mij toch) - weet je zeker dat het de rancher is? ik heb ook al een paar keer voorgehad dat ik de verkeerde auto exporteerde. antwoord niet gekregen? er zullen vast meer reacties volgen.
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren Auteur comment_528970 oww ik had hem "gechead" gelukkig weet ik nu er aan de hand was bedankt!!! Bewerkt: 26 oktober 200618 jaren door cheizz
Geplaatst: 26 oktober 200618 jaren comment_528982 het forum is opgericht om mensen te helpen, toch fijn dat je even bedankt zei.
ik heb een probleem met in en exporteren
ik ben bij lijst 2 en ik wil de rancher exporteren maar als ik de rancher op de boot zet zegt
hij dat ik die niet hoef te exportren wil iemand zeggen wat ik nu moet doen?