Ik zit al een hele lange tijd te klooien met die missie van Big Smoke. Dan staan er 3 vargo's op een trein ofzo en dan moet je die neerschieten. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb in de walktrough gekeken voor tips, maar helaas heb er niet veel aan... (Moet zeggen dat die dikke ook niet kan schieten.. ) Heeft iemand anders nog wat betere tips voor mij? Ik zit al heel lang met die missie te klooien... Alvast bedankt.
>>> Door Dutchy3010: Voortaan in een onderwerptitel van een topic aangeven waar het topic over gaat, svp.<<<
Hey,
Ik zit al een hele lange tijd te klooien met die missie van Big Smoke. Dan staan er 3 vargo's op een trein ofzo en dan moet je die neerschieten. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik heb in de walktrough gekeken voor tips, maar helaas heb er niet veel aan... (Moet zeggen dat die dikke ook niet kan schieten..
) Heeft iemand anders nog wat betere tips voor mij? Ik zit al heel lang met die missie te klooien... Alvast bedankt.
>>> Door Dutchy3010: Voortaan in een onderwerptitel van een topic aangeven waar het topic over gaat, svp.<<<
Bewerkt: door Dutchy3010