Ik heb nog eens een vraag. Ik ben dus bezig met mijn eigen kleine eilandje en dat gaat voor het moment allemaal heel goed. Ik was vandaag bezig aan een villa, en achter in de tuin, komt dus een zwembad. Maar natuurlijk --> wil ik water in dat zwembad . Maar nu weet ik dus niet hoe ik dat moet doen Ik was zo al aan het denken --> Mss als ik het eiland laag genoegt zet, zodat het originele water eigenlijk door het eiland komt en zo mijn zwembad vult? Maar na nog wat langer te hebben na gedacht leek mij dat toch niet zo een goede oplossing.. Het zou te moeilijk worden met andere lage gedeeltes en zo, en aangezien de villa, met bijhorend zwembad op een helling staat, zou dat al helemaal niet lukken. Nu wou ik dus weten als iemand wist hoe ik water in mijn zwembad kreeg In dat water moet de character natuurlijk ook kunnen zwemmen en zo zoals in al het andere water dat zich in Sa bevind
Hey!
Ik heb nog eens een vraag. Ik ben dus bezig met mijn eigen kleine eilandje en dat gaat voor het moment allemaal heel goed. Ik was vandaag bezig aan een villa, en achter in de tuin, komt dus een zwembad. Maar natuurlijk --> wil ik water in dat zwembad
. Maar nu weet ik dus niet hoe ik dat moet doen
Ik was zo al aan het denken --> Mss als ik het eiland laag genoegt zet, zodat het originele water eigenlijk door het eiland komt en zo mijn zwembad vult?
Maar na nog wat langer te hebben na gedacht leek mij dat toch niet zo een goede oplossing.. Het zou te moeilijk worden met andere lage gedeeltes en zo, en aangezien de villa, met bijhorend zwembad op een helling staat, zou dat al helemaal niet lukken. Nu wou ik dus weten als iemand wist hoe ik water in mijn zwembad kreeg
In dat water moet de character natuurlijk ook kunnen zwemmen en zo zoals in al het andere water dat zich in Sa bevind
Alvast bedankt!