Ik neem jullie even trug in de tijd zo rond: 1998/1999 Toen wij onze eerste pc kregen of tweede Waar het om gaat is een spelletje die stond op een floppie toen de tijd waren de floppies ongeveer twee keer zo groot als we die nu kennen hier een afbeelding van:
Het spel was een engels politie spel je kon rond lopen en als je bijv een deur wou opennen typte je: 'Door open'
Door steeds engelse woorden in te voeren kon je dingen pakken opennen uitvoeren enz. Zo kon je zelf je personage laten douchen En in een politie auto rijden bij de eerste missie weet ik nog dat je naar een ongeluk moest rijden en de juiste regelingen moest uitvoeren om het tot een goed einde te laten verlopen. Nou is mijn vraag bestaad dit spel nog ergens.. Is het mischien Legaal te downloaden?
Hopelijk is hier een kenner die weet wat ik bedoel en mij een juist antwoord kan geven!
Beste leden,
Ik neem jullie even trug in de tijd zo rond: 1998/1999 Toen wij onze eerste pc kregen of tweede
Waar het om gaat is een spelletje die stond op een floppie toen de tijd waren de floppies ongeveer twee keer zo groot als we die nu kennen hier een afbeelding van:
Het spel was een engels politie spel je kon rond lopen en als je bijv een deur wou opennen typte je: 'Door open'
Door steeds engelse woorden in te voeren kon je dingen pakken opennen uitvoeren enz. Zo kon je zelf je personage laten douchen
En in een politie auto rijden bij de eerste missie weet ik nog dat je naar een ongeluk moest rijden en de juiste regelingen moest uitvoeren om het tot een goed einde te laten verlopen. Nou is mijn vraag bestaad dit spel nog ergens.. Is het mischien Legaal te downloaden?
Hopelijk is hier een kenner die weet wat ik bedoel en mij een juist antwoord kan geven!
Alvast Bedankt, groet gammie
Bewerkt: door gammie