Geplaatst: 28 oktober 200618 jaren comment_529888 eey, ik heb m'n gt sa vorig jaar september gekocht moet ik nu die versie 2 patch doen of niet ? waar is die patch eigelijk voor nodig ?
Geplaatst: 28 oktober 200618 jaren comment_529892 Als je San Andreas vorig jaar september gekocht hebt (2005) dan heb je hoogst waarschijnlijk versie 1.0. Toen eenmaal de hot coffee ontdekt was heeft Rockstar een nieuwe versie gemaakt die ervoor zorgt dat het niet meer mogelijk is om de hot coffee mod of welke mod dan ook ingame te krijgen. Er is echter wel een manier om je San Andreas te downgraden naar versie 1.0. Zie meer daarover in deze post. Maar dit is in jouw geval eigenlijk niet nodig aangezien je versie 1.0 al hebt, of je moet perse een bepaalde savegame van versie 2.0 willen spelen. Bewerkt: 28 oktober 200618 jaren door Bling
Geplaatst: 28 oktober 200618 jaren Auteur comment_530344 Als je San Andreas vorig jaar september gekocht hebt (2005) dan heb je hoogst waarschijnlijk versie 1.0. Toen eenmaal de hot coffee ontdekt was heeft Rockstar een nieuwe versie gemaakt die ervoor zorgt dat het niet meer mogelijk is om de hot coffee mod of welke mod dan ook ingame te krijgen. Er is echter wel een manier om je San Andreas te downgraden naar versie 1.0. Zie meer daarover in deze post. Maar dit is in jouw geval eigenlijk niet nodig aangezien je versie 1.0 al hebt, of je moet perse een bepaalde savegame van versie 2.0 willen spelen. ja maar moet ik dan die versie 2 patch installeren of niet ?
Geplaatst: 28 oktober 200618 jaren comment_530348 Als je San Andreas vorig jaar september gekocht hebt (2005) dan heb je hoogst waarschijnlijk versie 1.0. Toen eenmaal de hot coffee ontdekt was heeft Rockstar een nieuwe versie gemaakt die ervoor zorgt dat het niet meer mogelijk is om de hot coffee mod of welke mod dan ook ingame te krijgen. Er is echter wel een manier om je San Andreas te downgraden naar versie 1.0. Zie meer daarover in deze post. Maar dit is in jouw geval eigenlijk niet nodig aangezien je versie 1.0 al hebt, of je moet perse een bepaalde savegame van versie 2.0 willen spelen. ja maar moet ik dan die versie 2 patch installeren of niet ? Dat is geheel aan jou. Als jij je ergert aan wat bugs in SA, mag je de patch gaan instaleren. Maar de patch heeft meer nadelen als voordelen. Je kan bijvoorbeeld na het instaleren van de patch niet meer modden. Met andere woorden, als je het spel hebt uitgespeeld is er de lol een beetje vanaf. Je hebt alles wel een beetje gezien, de auto's etc. Als je gaat modden, kun je je eigen auto's, maps, missies en nog veel meer gebruiken om het spelen nog leuker te maken. Gewoon lekker laten staan die V1 dus.
Geplaatst: 28 oktober 200618 jaren Auteur comment_530473 Als je San Andreas vorig jaar september gekocht hebt (2005) dan heb je hoogst waarschijnlijk versie 1.0. Toen eenmaal de hot coffee ontdekt was heeft Rockstar een nieuwe versie gemaakt die ervoor zorgt dat het niet meer mogelijk is om de hot coffee mod of welke mod dan ook ingame te krijgen. Er is echter wel een manier om je San Andreas te downgraden naar versie 1.0. Zie meer daarover in deze post. Maar dit is in jouw geval eigenlijk niet nodig aangezien je versie 1.0 al hebt, of je moet perse een bepaalde savegame van versie 2.0 willen spelen. ja maar moet ik dan die versie 2 patch installeren of niet ? Dat is geheel aan jou. Als jij je ergert aan wat bugs in SA, mag je de patch gaan instaleren. Maar de patch heeft meer nadelen als voordelen. Je kan bijvoorbeeld na het instaleren van de patch niet meer modden. Met andere woorden, als je het spel hebt uitgespeeld is er de lol een beetje vanaf. Je hebt alles wel een beetje gezien, de auto's etc. Als je gaat modden, kun je je eigen auto's, maps, missies en nog veel meer gebruiken om het spelen nog leuker te maken. Gewoon lekker laten staan die V1 dus. ok thx
eey,
ik heb m'n gt sa vorig jaar september gekocht
moet ik nu die versie 2 patch doen of niet ?
waar is die patch eigelijk voor nodig ?