Jump to content
Geplaatst:
comment_529910

hier is iets aparts aan de hand.. in 'let's pop', een trailer van VCS zie je ergens op de helft Diaz met een pistool in een kamer 3 mensen op te jagen. de achterste (in een blauw/groen shirt) lijkt wel erg veel op Tommy Vercetti. :*D Wie is het ermee eens? :Y:Y:Y

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_531298

jaa zo te zien heeft chopperboy er ook veel zin in

Ik weet zeker dat elke gta vcs fan of freak op dit forum hem vrijdag gelijk al heeft zodat ieder voor zich een revieuw gaat maken die zo geweldig zijn dat we er mischien wel een oscar ervoor krijgen

In ieder geval Gaat rockstar aan nederland Veel geld verdienen

Geplaatst:
comment_534089

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België verkopen ze binnen een paar dagen de PSP + GTA: Vice City Stories voor 225 euro. Dus als je veel centjes hebt en de PSP wilt moet je dat vooral kopen :Y

Van Tommy Vercetti: Ik denk niet dat hij erin voorkomt. Of Rockstar moet weer flauw doen en een missie verzinnen waarin je hem doet ontsnappen waarna hij een paar missies op vrije voeten leeft en dan weer opgepakt wordt :puh:

Geplaatst:
comment_534094

Ik denk dat die op de poster tommy is met zijn soiree suit :)

gtavcstrailer2hi0001ov0kg3.jpg

Maar dat tommyzelf in het spel zit? :?

Het is onmogelijk dat tommy in het spel zit want in 1984 zat hij nog in de gavangenis

Cencicodis :cya:

Bewerkt: door Cencicodis

Geplaatst:
comment_534121
Ik denk dat die op de poster tommy is met zijn soiree suit :)

[plaatje]

Maar dat tommyzelf in het spel zit? :?

Het is onmogelijk dat tommy in het spel zit want in 1984 zat hij nog in de gavangenis

Cencicodis :cya:

Ik weet 100% zeker dat dat Tommy Vercetti niet is op die poster. Kijk eens goed naar de rest van je screen, de twee mensen die je de poster ziet staan ook in de kamer op je screen. Die man (waarschijnlijk Diego Mendez) die Lance slaat met een knuppel, dat is die man in het blauw op de poster. Verder staat op de poster ook nog een andere man in het wit gekleed (waarschijnlijk Brian Forbes), deze staat ook in de kamer op jouw screen. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je. ;)

Geplaatst:
comment_534554

Ik denk ook dat de man op die poster Diego Mendez is, dat zou ook logisch zijn, want het hangt in zijn huis. De man naast hem is denk ik zijn broer.

De man die je in de trailer ziet en op Tommy lijkt is Tommy niet. Ik heb de missie gespeeld en er kwam een close up van die man.

snap044jw5.png

Geplaatst:
  • Auteur
comment_535226
Ik denk ook dat de man op die poster Diego Mendez is, dat zou ook logisch zijn, want het hangt in zijn huis. De man naast hem is denk ik zijn broer.

De man die je in de trailer ziet en op Tommy lijkt is Tommy niet. Ik heb de missie gespeeld en er kwam een close up van die man.

snap044jw5.png

getverr wat heeft hij een lelijk gezicht!! het lijkt een beetje op die cheat met bubble heads in lcs. wie is het dan eigelijk wel? misschien wel Reni voor de behandeling (het zal toch niet zo geboren zijn)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.