Jump to content
Geplaatst:
comment_530291

Het hele forum kent het inmiddels wel, CSI: San Fierro, gemaakt door Spy Movies. Maar wat verwacht je er nou van? Ga je hem helemaal bekijken (hij wordt ongeveer 15-25 min)? Waar ga je vooral op letten? Heb je tips? Wat is er nou echt onmisbaar in? Post het hier! Des te beter we de film kunnen maken!

Bedankt!

PS: Ken jij CSI: san Fierro nog niet? Zie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...pid=530289&

:cya:

• Reacties 103
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

CSI: San Fierro 80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_535224

voor deze info check de site: www.0spymovies0.bravehost.com

hij gaat ongeveer 15 min duren en komt 19 november(zondag) uit, de preciese tijd wordt later bekend gemaakt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_535275

Al kwam hij eerder af dan gepland is, hij komt toch echt pas 19 november uit, en niet eerder, dus wacht nog maar een week of 2 geduldig :cab:

NIEUWS

Ja, www.0spymovies0.bravehost.com is weer vernieuwd. Omdat de link tot het forum te weinig opviel, is er een nieuwe, grotere, mooiere, opvallendere knop gemaakt. Tevens is er een gastenboek aangemaakt. Hier kun je je (korte) bericht achterlaten, waarin jij vertelt dat je Spy Movies steunt (of niet) maar er moet wel een reden bij staan. Al is het een korte, maar niet iets als 'daarom'.

SPY MOVIES, WATCH IMAGINATION!

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_535287

Hij wordt iets langer denk ik, maar het is nog niet zeker, aangezien de film nog niet af is, het kan ook dat hij langer blijkt te zijn (door een lange scene ofzo)

Geplaatst:
comment_535293
Hij wordt iets langer denk ik, maar het is nog niet zeker, aangezien de film nog niet af is, het kan ook dat hij langer blijkt te zijn (door een lange scene ofzo)

Ok, ik wil ook wel filmen als je dat wilt, maar me SA werkt niet, moet dat eerst fixen :)

Geplaatst:
comment_535686

Waarom maak je er eigenlijk geen hele serie van?? Net zoiets (jah nouw haal ik een heel simpel voorbeeld:puh:) de club van sinterklaas, afleveringenv an 5 minuten en dan elke week 1 nieuwe voor de spanning:D

Geplaatst:
comment_535767

omdat ik gewoon daar geen tijd voor heb, elke week 5 min maken.. er zit heelcveel werk vooraf weet je...

\maar het wordt een serire, met elke keer een hele aflevering van ongeveer 15 min, als deze leuk wordt gevonden.

PS: DIT IS GESCHREVEN DOOR $NEOSYP$, IK ZIT NU BIJ MADUSA(BAS)

Bewerkt: door madusa30

Geplaatst:
comment_536711

ach jah je kan er niks van verwachten. maar ik denk wel dat veel mensen versteld zullen staan.

van het filmpje die die gasten maken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_536804

Ach je overdrijft wel een beetje Madusa...

Het punt is: Als je er heel veel van verwacht kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen, dus verwacht er niet al te veel van. Spy Movies blijft toch een amateuristisch (=Niet voor je werk, dus niet dat het erg lelijk uitziet) bedrijf.

Maar toch bedankt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_536855

Jazeker wel ;)

We verdienen er geen geld mee maar noemen onszelf toch een bedrijf

hoe motenb we ons anders noemen? team klinkt zo stom...

en ik ben van plan Spy Movies ooit groot te kaken en er geld mee te gaan verdienen (misschien :D )

Geplaatst:
comment_536892
Jazeker wel ;)

We verdienen er geen geld mee maar noemen onszelf toch een bedrijf

hoe motenb we ons anders noemen? team klinkt zo stom...

en ik ben van plan Spy Movies ooit groot te kaken en er geld mee te gaan verdienen (misschien :D )

zou geweldig zijn als het lukt !! ;)

en ik vind het echt cool CSI in gta

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.