ASPHALT Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Mission Passed! Missie: The Offer Beloning: $500,= Savegame: Nvt Mission Passed! Missie: No Son of Mine Beloning: - Savegame: ULES00151S0.rar Je pistool ammunitie zal waarschijnlijk wat minder zijn, maar je hebt nu wel een paar andere wapens. Onderweg kwam ik ook bijna langs wat body armor, en gezien het een soort automatisme is geworden is deze met een kleine omweg ook weer vol. Hou er rekening mee dat na de laatste missie van Ma Cipriani het contract wat op je hoofd staat niet verlopen is, en je dus aangevallen kunt worden door hitmens. (Van tijd tot tijd zal er een melding komen dat er eentje dichtbij is, welke je zal aanvallen wanneer hij je ziet) Verder zijn er geen trainer en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathKiller Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, kan iemand mij helpen met de missies: Taking The Peace (Salvatore Leone) en Steering the Vote (Donald Love). Ik heb echt al veel geprobeerd maar het wil niet lukken Je mag cheats gebruiken en (als er staan ) auto's uit mijn garage gebruiken. Edit: zo hier is dan de juistere versie van mij savegame ASPHALT Nogmaals bedankt ULES00151S0.rar Bewerkt: 26 december 2010 door DeathKiller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathKiller Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 Hallo allemaal, kan iemand mij helpen met de missies: Taking The Peace (Salvatore Leone) en Steering the Vote (Donald Love). Ik heb echt al veel geprobeerd maar het wil niet lukken Je mag cheats gebruiken en (als er staan ) auto's uit mijn garage gebruiken. Thx ASPHALT!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2010 Mission Passed! Missie: Steering the Vote Beloning: $1.700,= Savegame: Nvt Mission Passed! Missie: False Idols Beloning: $1.500,= Savegame: Nvt Mission Passed! Missie: Taking the Peace Beloning: $2.500,= Savegame: ULES00151S0.zip Ik heb geen trainer en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Setyyy Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2011 [Missies] Ik heb geen trainer en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Zo hee ASPHALT, jij vermaakt jezelf alleen met savegames voltooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2012 Hey ik zou zelf graag een save game willen waarin de zwarte maverick van de mission Calm Before the Storm in je garage zit en een blauwe police car, zoals die van gta 3. Zelf hab ik al een paar jaar gezocht maar mooie save games en ik had ook een paar mooie gevonden, maar dit is toch wel iets wat ik graag wil hebben, dus als iemand tijd heeft en zelf ook nog een paar mooie voertuigen weet. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2012 Wie kan de missie Sayonara Sindaccos uit spelen voor me. Niet cheaten a.u.b. ULES00151S5.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.