Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45425 want ik heb de hele stad afgezocht maar ik kan em niet vinden want ik wil em graag effe tunen
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45432 wel kijk op start en dan de map en dan zie je op sommige plaatsen sleuteltjes dat zijn tuning shops (car transfender) maar je moet wel een paar missies doen voordat deze unlockt zijn
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45433 Nou je kan je auto op veel plaatsen tunnen, staat gewoon op de kaart garages. Maar ik denk je dat je de Arch Angel garage bedoelt, want daar kan je je auto's goed tunnen. Je krijgt deze garage pas als je wang cars heb gekocht. Dat is in San Fierra. Maar voordat je dit doet moet je eerst nog je rijbewijs halen. Dan zal je door Cesar worden gebelt om een paar missies te doen en dan zal Wang Cars van jou worden.
Geplaatst: 7 november 200420 jaren Auteur comment_45438 ja dat is leuk maar dat vroeg k helemaal niet ik vroeg waar dat auto'tje club rondrijd want ik wil die auto tunen snap je
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45439 ja dat is leuk maar dat vroeg k helemaal nietik vroeg waar dat auto'tje club rondrijd want ik wil die auto tunen snap je Oh ja sorry niet goed gelezen
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45441 :unsure: ik denk dat hij de plaats bedoelt war je voor het eerte kennis maakt met getunede auto's. Ik zoek die plek namelijk ook, maar ik vermoed dat die verdwenen is
Geplaatst: 7 november 200420 jaren comment_45576 in los santos ook s'avonds in de buurt van de transfender( tuningshop) zie je ze regelmatig :rolleyes: heb de mijn da ook gevonden
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47572 San Fierro, Easter Basin Docks. Kan je hem kopen voor $25k ofzo
want ik heb de hele stad afgezocht maar ik kan em niet vinden want ik wil em graag effe tunen