Jump to content
Geplaatst:
comment_530570

Ik weet dat er al een Topic over was maar ik wil effe een paar dingen op een rijtje zetten.. ;)

Ten eerste dit:

Filmpje dat Tupac nog leeft, hij is samen met The Outlawz en die vent aan het begin zegt dat hij zojuist Eminem heeft gedisst omdat hij Pac's album uitbracht, en Jermaine Dupri omdat hij is gescheiden van Janet Jackson. Het is wel bijna zeker dat hij het is, vergelijk deze plaatjes maar eens, de hoofden komen precies overeen:

pacisalivevv7.png

En dan dit filmpje wat ik ook errug raar vond:

Het is een video van een rapper uit Amsterdam (dacht Gino) maar dan moet je eens kijken bij:

1:04

1:46

2:07

2:34

En vooral: 3:08

Misschien willen ze wel gewoon mensen op het verkeerde spoor zetten (Een levende Tupac bij een kerkhof) of is het voor de grap erin gezet. Weet het niet zeker maar zijn neus ziet er volgens mij wat anders uit..

Hier een plaatje van Tupac dat hij is doodgeschoten (NIET kijken als je niet tegen dode mensen enzo kan)

http://www.celebritymorgue.com/tupac-shakur/

Maar er wordt gezegd dat deze nep is.. (Zo staan er op de site ook een dode Hitler etc.)

Als je nog meer wilt weten check deze site:

http://www.pointlesswasteoftime.com/viewpoint/tupac.html

Zal zsm nog meer info posten.. ;)

• Reacties 162
  • Bezichtigingen 30.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_629044
Er zijn ook veel nummers die iemand anders heeft ingezongen en waar ze de stem een beetje van hebben vervormd las ik ergens. Ghetto Gospel was er 1 van dacht ik, mij maakt het niet zo veel uit of ze dat doen of niet, als er geen materiaal meer van is, is dit ook wel een goede manier op Pac's muziek voort te zetten vind ik.

Sommige liedjes zijn zijn stem wel :Y Die zijn vroeger ingesproken. Waarschijnlijk wou hij nog een hoop liedjes uitbrengen :N Sommige liedjes zijn idd door iemand anders ingezongen ;)

Geplaatst:
comment_630212

Ik vind dat "nieuwe" album Pac's Life echt een verkrachting van Pac's muziek.

Ik heb al es eerder gezegd. Alle tracks zijn remixes en liedjes met mensen waarmee ie nooit 'n track mee zou opnemen. Ik vind alleen Dumpin' (Hit 'Em Up Remix) wel redelijk.

Geplaatst:
comment_630387

Tja 't is allemaal raar.

Sommige dingen wijzen derop dat ie WEL dood is, maar heel veel niet.

Ik blijf gewoon denken dat ie leeft. En trouwens op die ene link van die forum wat Cenman gaf, hoe kan die gast op die forum weten dat Tupac niet om 4:03 maar 4:10 is dood gegaan? Ik ga eens op 't internet kijken want overal staat 4:03 en ook in Tupac: Resurruction zeggen ze 4:03.

Geplaatst:
comment_634997

moest tupac zijn dood in scene gezet geweest zijn dan zou die het op een akkoordje met de politie gegooit hebben ofzo en zou iedereen die ervan wist een geheimhoudingscontract ondertekent hebben zodat ze niks kunnen zeggen

en van die schoenen die nog niet verkrijgbaar waren-->miss werd hij gesponserd

btw moest ik tupac zijn zou ik nooit een comeback maken hij zou nu al 35 jaar zijn ofzo dan zou ik niet meer gaan rappen hoor

Geplaatst:
comment_635399
btw moest ik tupac zijn zou ik nooit een comeback maken hij zou nu al 35 jaar zijn ofzo dan zou ik niet meer gaan rappen hoor

Waarom niet!! EMINEM is ook ongeveer zo oud!! 17 oktober 1974 is EMINEM geboren dus hij is 32, dat is geen reden waarom hij geen comeback doet!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_635485

Zou echt dom zijn als hij een comeback zou maken.. Hij heeft dan mensen zo veel verdriet gedaan doordat hij hun grote held was, en dan komt hij ineens aan dat'ie nog leeft. Bovendien zouden veel mensen het niet geloven of geen respect meer voor 'm hebben. Of hij zou vermoord kunnen worden uit wraak doordat hij zoveel mensen verdriet heeft gedaan.

Geplaatst:
comment_635533

Hij is vermoord klaar, hij is neergeschoten, dan kan je niet zomaar weer leven.

En al zou die nog leven: Waarom zou die dan schijndood zijn als die net echt succesvol werd?

Geplaatst:
comment_635669
Hij is vermoord klaar, hij is neergeschoten, dan kan je niet zomaar weer leven.

En al zou die nog leven: Waarom zou die dan schijndood zijn als die net echt succesvol werd?

Omdat ie al zo veel vijanden had en het was mischien toen te gevaarlijk om daar te blijfen dus dan maar schijn dood en hij was al sucses vol hij is gewoon de beste rapper ooit.

Geplaatst:
comment_635672

ik denk togdat veel mensen het heeel lauw zouden vinden als Pac opppeens weer verschijnt.

En ALS hij nog leeft, denk ik dat hij ook een soort verband hebt me de rappers van nu.

Dat allemaal Gangsterrappers ook allemaal weten dat hij nog leeft.

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_915680

Tupac is een intelligente gast, hij heeft niet voor niets zijn dood in scene gezet (dr van uit gaand dat hij nog leeft) Hij heeft daar verschillende redenen voor gehad die ik nu allemaal niet even ga noemen. En als hij terug komt in 2014, als je wil weten waarom hij dan terug komt doe dan ff een PB naar me sturen dan leg ik het wel ff uit. Maar hij is dan 43, dat lijkt oud, maar deze man is zo legendarisch dat hij op deze leeftijd nogsteeds de best moet zijn. En als hij terug komt, dan is dat sterkt hij heeft tijd zat gehad om er over na te denken en ik denk dat zijn reïncarnatie groots is. Als hij echt zijn dood in scene heeft gezet dan heeft hij de hele wereld voor de gek weten te houden, dát is het meest gangsterlijke wat iemand ooit gedaan heeft!

Zo, dit denk ik er van ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.