Ik heb gister een carmod en een wapen geinstalleerd met de IMG-Tool. Het was een tgv-trein en een basebalbat met ijzere pinnen.
Ik heb ze 1 voor 1 gedaan. de 1ste deed het al niet. Toen wou ik de 2e installeren, en drukte ik op rebuild archive. Maar toen zag ik dat ik vergeten was om de 1ste eraf te gooien. Op kruisje drukken had geen zin. Dus Ctrl-Alt-Del zorgde er uiteindelijk voor dat de img-tool stopten met installeren en zichzelf uitschakelde.
San andreas deed het toen niet meer, Erg logisch lijkt me.
Ik heb hem verwijdert, En wil hem vanochtend opnieuw gaan installeren.
Maar als ik op Instal.exe klik krijg ik de volgende foutmelding:
E:Install is geen geldige Win32-Toepassing.
Ook als ik op Setup.exe klik krijg ik het volgende bericht:
E:\Setup.exe
Een Read/WriteProcessMemory-Opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd.
Is er dan iets met de DvD-rom aan de hand? Ik heb heel san andreas via software verwijdert.
Hoe kan er nu een fout inzitten van een gta3.img bestandje, wat als het goed is verwijdert zou zijn
Hey,
Ik heb gister een carmod en een wapen geinstalleerd met de IMG-Tool. Het was een tgv-trein en een basebalbat met ijzere pinnen.
Ik heb ze 1 voor 1 gedaan. de 1ste deed het al niet. Toen wou ik de 2e installeren, en drukte ik op rebuild archive. Maar toen zag ik dat ik vergeten was om de 1ste eraf te gooien. Op kruisje drukken had geen zin. Dus Ctrl-Alt-Del zorgde er uiteindelijk voor dat de img-tool stopten met installeren en zichzelf uitschakelde.
San andreas deed het toen niet meer, Erg logisch lijkt me.
Ik heb hem verwijdert, En wil hem vanochtend opnieuw gaan installeren.
Maar als ik op Instal.exe klik krijg ik de volgende foutmelding:
Ook als ik op Setup.exe klik krijg ik het volgende bericht:
Is er dan iets met de DvD-rom aan de hand? Ik heb heel san andreas via software verwijdert.
Hoe kan er nu een fout inzitten van een gta3.img bestandje, wat als het goed is verwijdert zou zijn
Of wat zou het anders kunnen zijn???