Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530764 Ik was dus bezig met m'n gFx forum, en toen drukte ik per ongeluk op: Afbeeldingen blokkeren Weet iemand hoe je dit weer gewoon moet doen? Ty alvast
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530786 Ik was dus bezig met m'n gFx forum, en toen drukte ik per ongeluk op: Afbeeldingen blokkerenWeet iemand hoe je dit weer gewoon moet doen? Ty alvast Als je op afbeeldingen van "host" blokeren klikt dan komt er een vinkje voor en worden de afbeeldingen geblokeerd, als je nog is op afbeeldingen van "host" blokeren klikt dan is het vinkje weg en moet je de pagina gewoon vernieuwen (F5 indrukken) en je kan die afbeeldingen terug bekijken
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren Auteur comment_530847 Ik snap 'm niet? *Ik heb met rechtermuis knop gedaan.
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530888 Extra --> Opties --> Inhoud. Dan druk je daar op uitzonderingen, en dan zal je waarschijnlijk. Dan selecteer je je site en druk je onder op 'website verwijderen'. Ik denk dat dat het is
Ik was dus bezig met m'n gFx forum, en toen drukte ik per ongeluk op: Afbeeldingen blokkeren
Weet iemand hoe je dit weer gewoon moet doen?
Ty alvast