Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530863 heey!!mensen.. ik wil naar de driving school maar waar is dat kan iemand mij een kaartje ervan geven? Alvast bedankt
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530869 dit kaartje, en dan het puntje links in het midden (in San Fierro dus)
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530883 - Verhogen van Driving Skill, zodat je een betere controle hebt over de auto's waar je in rijdt. - Leren van trucjes/handigheidjes terwijl je een auto bestuurt. - Je moet de school halen om het vervolg van de missies te kunnen doen. Zie ook deze pagina.
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530896 Dat je meer Skills krijgt met rijden. Je krijgt bijvoorbeeld meer Stuurkracht zeg maar. Je stuurt behendiger. Je kan makkelijker tussen auto's manoeuvreren. Deze moet je voltooien om de Missielijn voort te zetten, Alleen de eerste moet je halen. Zie ook deze Pagina op WikiGTA Bij motorschool is het zo, dan je minder snel van je motor valt. Dat je beter leunt enz enz. Hopelijk heb ik je genoeg geïnformeerd, en weet je nu waarom je het nodig hebt. .WhoopDiDoo.
Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_530942 Bedankt voor de reacties op mijn vraag.. Ik ga maar ff naar die driving school om me skills te verhogen..
heey!!mensen..
ik wil naar de driving school maar waar is dat kan iemand mij een kaartje ervan geven?
Alvast bedankt