Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter

Geplaatst:
comment_276456

edison carter komt nu met een soort trainer, waar mee je oneindig leven, de tijd, weer kan instellen, maar het belangrijkste: een voertuigen spawn..

je kan cht alle voertuigen spawnen, zelfs een hunter en een dodo :o maar pas op! installeer deze save game niet als je versie 2.50 heb, want je psp loopt dan vast (hij schakelt zich zelf uit

omdat ik 2.50 heb geinstalt heb, kon ik de trainer niet uit testen.

klik hier om een link te krijgen naar de site waar de trainer op staat

hij is er trouwens aleen nog voor de u.s.a versie van lcs, binnen kort zal ook wle een europese versie uit komen.

klik hier om de trainer direct te downloaden, instal is makelijk.

verbind je psp met de pc(bijv. met usb kabel)

open de map waar je sava games staan.

knip de save game van edison, en plak in je eigen save games map( hij komt over slot 0 heen)

start het spel, laad de savegame en druk L1+up om in het cheat/trainer menu te komen

• Reacties 334
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_347480
http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23135

jep 9.0 is uit, ik er een kwartiertje terug net een topicje over gemaakt..

alleen het loo¨pt vaak vast!!!!!

Bedoel je cheat device 0.9 die vast loopt? Misschien komt het omdat je een firmware hebt die lager is dan 2.01. Ik heb nu ook nog firmware 2.00 dus zal ik die even moeten updaten.

Geplaatst:
comment_347499

heeey kan je me helpen met de cheatdevice van LCS ik heb egt alles geprobeerd. egt alles heb alles gelezen maar sie niets

ik ben uren besig geweest maar geen ene fuck geholpen.

had die vent nou maar gewoon codes gemaakt van wat er in het cheatdevice staat

Geplaatst:
comment_347509

Bij mij loopt hij soms ook vast en ik heb 2.60.

Ik denk dat het vast loopt doordat je objecten probeert te maken die het spel doen vastlopen.

Dat was in het begin ook bij de andere skins, maar de slechte skins zijn er in de volgende versie uitgehaald. Bij de volgende cheatdevice zullen de slechte objecten er dus ook wel uit gehaald zijn.

Edit: Hier staan alle objecten en wat je game laat crashen.

Bewerkt: door maarte41

Geplaatst:
comment_347532

ik begrijp de cheatdevice ook niet nergens is het goed uitgelegd. :bonk:

ook een ding op deze site alles waar alles over de cheatdevice wordt uitgelegd dus ging kijken

heb precies hetselfde gedaan :)

gebeurt helemaal niets :N:ch:

heb al die berichten nagelezen en het lukt nog niet kan iemand me helpen :?:)

alvast bedankt :)

Geplaatst:
comment_347921

Ik heb een gigantische looping gemaakt op het vliegveld. Hier staat de code.

screen16lw.png

Er is ook een nieuwe versie van cheatsync uit met een paar verbeterde dingen.

Download het hier.

Geplaatst:
comment_347961

Haha, leuk die zou ik wel eens willen doen. Kan je ook al modden op PSP?

Dat wist ik dus nog niet...

Maar ik ga het is proberen. :)

Geplaatst:
comment_347973
Hoe doen jullie dat

Eerst ga je bij de cheatdevice naar de onderste pagina. Daar staat bij 'Go to cheat maker'. Dat activeer je en dan zet je 'construction mode' aan. Nu druk je op L1 en up tegelijk en wordt de construction mode aan gezet.

Met vierkantje en driehoekje kies je een object. Nu druk je op bolletje zodat het object gemaakt wordt. Als je beweegt gaat het object mee en pijltje naar boven of onder ga je naar boven of onder gaan. Met X kan je kiezen tussen x, y of z coördinaten veranderen. Met driehoekje en vierkantje verander je de geselecteerd coördinaat. Als je een goede plaats hebt, druk je op bolletje om het object te maken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.