Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter

Geplaatst:
comment_276456

edison carter komt nu met een soort trainer, waar mee je oneindig leven, de tijd, weer kan instellen, maar het belangrijkste: een voertuigen spawn..

je kan cht alle voertuigen spawnen, zelfs een hunter en een dodo :o maar pas op! installeer deze save game niet als je versie 2.50 heb, want je psp loopt dan vast (hij schakelt zich zelf uit

omdat ik 2.50 heb geinstalt heb, kon ik de trainer niet uit testen.

klik hier om een link te krijgen naar de site waar de trainer op staat

hij is er trouwens aleen nog voor de u.s.a versie van lcs, binnen kort zal ook wle een europese versie uit komen.

klik hier om de trainer direct te downloaden, instal is makelijk.

verbind je psp met de pc(bijv. met usb kabel)

open de map waar je sava games staan.

knip de save game van edison, en plak in je eigen save games map( hij komt over slot 0 heen)

start het spel, laad de savegame en druk L1+up om in het cheat/trainer menu te komen

• Reacties 334
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_509730
Ik snap het, maar zal er nog eentje uitkomen vor 2.80?

Als ik het goed begrijp zal het niet meer uitkomen omdat Sony

volgens VforV dat heeft gestopt.. :-( Waarom heeft Sony dit gedaan dan?

Was dit illegaal of andere reden? (Ik hoop dat d'r een nieuwe voor 2.80 uitkomt.)

Waarschijnlijk komt er 14 november een downgrade 2.8->1.5

Als je dit hebt kun je de device gebruiken

PS:Er is al 2.71->1.5 downgrade

Bewerkt: door Cencicodis

Geplaatst:
comment_510263
Ik heb CheatDevice v1.0 maar ik weet niet hoe je het menu moet openen. Ik heb iets gehoord over L+Omlaag maar die doet het niet. Oja hij staat al op mn savefile. Alvast bedankt.

Om het menu te openen moet je L1 + Up (Pijlje omhoog ) indrukken :).

Weet je verder ook dat je CheatDivice goed hebt gedownload? Hij moet in de map PSP/SAVEDATA geplaatst worden en zal Slot 0 vervangen. Zorg dus dat je daar je Save-Game in staat!

Weet je ook zeker dat je niet een Gapachte Versie hebt van LCS, als je LCS Pas gekocht heb zal het waarschijnlijk een Gepachte versie zijn. Hierop draaid CheatDevice niet.

Geplaatst:
comment_510268

Het lukt niet :(. Ik heb hem vlak voordat de zomervakantie begon gekocht. En ja ik weet zeker dat ik hem goed heb gedownload en geïnstalleerd, want ik kan hem wel laden maar alleen het menu lukt niet..

Geplaatst:
comment_510852

Met cheatsync kan je cheats zoeken voor de cheatdevice, dus als je de cheatdevice niet kan gebruiken ben je niets met cheatsync.

Er is een savegame die werkt op fw 2.7+, ik weet niet of hij ook op de gepachete versie werkt, maar je kan het proberen.

Met deze savegame spawnt er een hunter bij je savehuis en heb je kogelvrije wagens.

klik voor de download.

Geplaatst:
comment_513417

Dat is normaal. In het originele spel heeft de dodo geen boost, maar als je de cheatdevice gebruikt wordt er een boost toegevoegd zodat je kan vliegen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.