Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter

Geplaatst:
comment_276456

edison carter komt nu met een soort trainer, waar mee je oneindig leven, de tijd, weer kan instellen, maar het belangrijkste: een voertuigen spawn..

je kan cht alle voertuigen spawnen, zelfs een hunter en een dodo :o maar pas op! installeer deze save game niet als je versie 2.50 heb, want je psp loopt dan vast (hij schakelt zich zelf uit

omdat ik 2.50 heb geinstalt heb, kon ik de trainer niet uit testen.

klik hier om een link te krijgen naar de site waar de trainer op staat

hij is er trouwens aleen nog voor de u.s.a versie van lcs, binnen kort zal ook wle een europese versie uit komen.

klik hier om de trainer direct te downloaden, instal is makelijk.

verbind je psp met de pc(bijv. met usb kabel)

open de map waar je sava games staan.

knip de save game van edison, en plak in je eigen save games map( hij komt over slot 0 heen)

start het spel, laad de savegame en druk L1+up om in het cheat/trainer menu te komen

• Reacties 334
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_314326

Je kan info over de nieuwe cheatdevices altijd in dit topic vinden, dat bij de handige onderwerpen staat. (daarom noemt het ook zo :puh:)

Nieuw in v 0.7:

Motoren kunnen op de muur rijden

Zwaartekracht veranderen

Alles bevriezen

Gameplay snelheid veranderen

Stapsnelheid veranderen

Flip over

Oneindige hoogte met de helikopter

Geplaatst:
comment_314396

Ik begrijp het ook niet helemaal. Er staat: ondersteuning voor cheats met pplayer of pobj in.

Volgens mij is het iets extras voor die cheat maker. Maar daar zou ik afblijven want er wordt gezegd dat je daar best iets mee doet, pas als je iets van modifications ofwel modden weet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_314425

ja dat zelf cheat make ding is raar,,allemaal numertjes enzow.. ik snap der geen fuck van.. weet iemand trouwens ook wat hello world is?? van fijuta of iets in die richting..tis soortm od voor lcs maar wat doet het??

Geplaatst:
comment_315926
ik heb 0.7 gedownload maar is precies het zelfde als 0.6

Helemaal niet. :cab:

Er zijn nu veel meer functies, wanneer je beneden op de lijst bent kan je nog verder he. :Y

Oja de nieuwe 0.7d kan je nu meer dan 100 peds krijgen. :sigaar:

Geplaatst:
comment_316001

Peds staat voor pedestrians ofwel voetgangers. Dat zijn dus de mensen die overal in het spel rondlopen.

En met de cheatdevice kan je toni veranderen in één van die 'peds'.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.