Jump to content
Geplaatst:
comment_530923

Hoe leuk en grappig Grand Theft Auto San Andreas ook is en blijft soms wordt het echt even te veel :puh:

Na wat missies te hebben gedaan of andere opdrachten te hebben voltooid ga je rond rijden op of in je favoriete voertuig.

Nadat je dit een half uur of langer hebt gedaan slaat de verveling toe en ga je onzinnige dingen doen in de wereld van San Andreas. De lamlendig heid slaat toe ,je hebt het even te lang gespeeld.

Voorbeelden zijn:

- Zes sterren wanted level krijgen

- Onschuldige burgers afknallen

- Met je voertuig tegen andere aanrijden

- Beetje stunten hier en daar

Vertel jouw verhaal!

En zo kan je nog wel een aantal dingen verzinnen.

Vertel daarom in dit topic wat je gaat doen als je even te veel Gta Sa hebt gespeeld.

Misschien krijgen andere mensen nog leuke ideeen ervan :D

Blink

Bewerkt: door Blink

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_531082

Ik pak dan mijn lievelings auto uit me garage bij de grove de banshee en daar ga ik dan lekker mee stunten.

Of ik ga lekker basketballen nieuwe kleren kopen naar de kapper gaan enzo.

Geplaatst:
comment_531117

uhm.... eigenlijk is dit topic een vraag van waarneer heb je te veel GTA gespeeld. maar iedereen antwoord wat hij gaat doen met GTA.

maar je hebt te veel gta gespeeld als je onder water gaat zwemmen en wacht tot je verdrinkt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_531139

Beginpost even veranderd!

Net kwam ik er nog achter dat je een Homie mee kan nemen in een Leviathan. Gelijk gedaan en gevlogen naar San Fierro! :D

Dikke lol, heel hoog in de lucht uitstappen. Zie je hem vallen en jij met je parachute rustig neer gaan :sigaar:

Bewerkt: door Blink

Geplaatst:
comment_531370
Dan stop ik met San Andreas, dan xxxxx en speel op spele.nl enz.

>>> Door Dutchy3010: Denk eraan dat hier ook jonge kinderen komen! Graag dat soort praat voor je houden.<<<

GTA is toch 18+ ;) (ben zelf ook nog maar 13)

>>> Door Dutchy3010: GTA is inderdaad 18+, maar dat neemt niet weg dat je over dit soort zaken niet mag praten. Lees de regels er maar op na.<<<

Geplaatst:
comment_531382

Dan stop ik met San Andreas, dan xxxxx en speel op spele.nl enz.

>>> Door Dutchy3010: Denk eraan dat hier ook jonge kinderen komen! Graag dat soort praat voor je houden.<<<

GTA is toch 18+ ;) (ben zelf ook nog maar 13)

Dat klopt maar heel wat mensen onder de 18 krijgen deze game toch in hun console en komen dan hier voor help etc. Dus als die kinderen dat zien dan weet je niet wat er kan gebeuren.

Ontopic: Ikzelf ga altijd als ik het zat word eerst altijd de missie op een domme wijze falen en dan een ander spel spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.