Hey ik had vandaag niks te doen dus ging ik maar een Deegroller maken. Leuk? Ja. Daarom post ik 'm ook hier. Na een half uurtje werk had ik moeder's favoriete mep-gereedschap ingame:
Na een half uurtje erbij had ik een muziek instrument ingame. Het ging niet om een Piano want nee, daar kan je niet mee slaan (is een beetje te groot namelijk). Je raad het al, want wat is leuk om mee te slaan? Inderdaad, een gitaar! (alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe ik 'm in Cj's hand kan laten komen )
... en JA ik vind het er ook een beetje dom uitzien, zo een zwevende gitaar boven Cj's hoofd.
Ik wil binnenkort nog meer van dit soort dingen gaan maken, misschien dat een kerstboom leuk is ...
Hey ik had vandaag niks te doen dus ging ik maar een Deegroller maken. Leuk? Ja. Daarom post ik 'm ook hier. Na een half uurtje werk had ik moeder's favoriete mep-gereedschap ingame:
DOWNLOAD
Readme+Bestanden+Screens zitten erin.
Na een half uurtje erbij had ik een muziek instrument ingame. Het ging niet om een Piano want nee, daar kan je niet mee slaan (is een beetje te groot namelijk). Je raad het al, want wat is leuk om mee te slaan? Inderdaad, een gitaar! (alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe ik 'm in Cj's hand kan laten komen
)
... en JA ik vind het er ook een beetje dom uitzien, zo een zwevende gitaar boven Cj's hoofd.
Ik wil binnenkort nog meer van dit soort dingen gaan maken, misschien dat een kerstboom leuk is
...
Bewerkt: door Puma