Geplaatst: 29 oktober 200618 jaren comment_531256 ik heb alle vriendinnen maar wat is eigenlijks de beste (volgens jullie en waarom misschin kom ik dan wat verder want dan kan ik de rest doodknallen......
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534347 ik heb er maar 2 ofzo, en daarvan vindt ik denise de leukste die zeurt niet zo gauw als we ergens heen gaan wat haar niet aanstaat
Geplaatst: 2 november 200618 jaren Auteur comment_534436 bij de driing school kan ik niet meer met michelle praten ze vecht de hele tijd dus kan ook niet meer zoveel met haar daten
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534452 bij de driing school kan ik niet meer met michelle praten ze vecht de hele tijd dus kan ook niet meer zoveel met haar daten Riot cheat gebruikt oid? Want in dat geval zal het inderdaad niet echt meer lukken.
Geplaatst: 8 november 200618 jaren Auteur comment_538679 maar welke zal ik nou dood knalle denise hoef je niet meer te zeggen die is al dood
Geplaatst: 8 november 200618 jaren comment_538767 maar welke zal ik nou dood knalle denise hoef je niet meer te zeggen die is al dood Dit soort dingen zijn nutteloos om te vragen. Je moet zelf weten of je je vriendinnen doodschiet. Als je toch iemand dood wilt schieten raad ik je Millie aan. Nadat zij jou de keycard gegeven heeft, is ze in feiten niets waard. Voor het 100% daten krijg je niet eens een beloning...
ik heb alle vriendinnen maar wat is eigenlijks de beste (volgens jullie en waarom misschin kom ik dan wat verder want dan kan ik de rest doodknallen......