Jump to content
Geplaatst:
comment_45510

Dit is nu even het officiële Gta san andreas Eastern egg topic!

Plaats hier je verhalen, je screens, geruchten en plaatsen van de eastern egg's

Zit dit boven je bericht:

- *place* dit gebruik je om een plaats aan te geven van een eastern egg

- *story* Dit gebruik je om je ervaringen & verhalen te vertellen over de eastern eggs

- *rumour* Dit gebruik je als je geruchten van eastern eggs wil vertellen

- *screen(s)* Dit gebruik je als je een screen wil laten zien

gebruik een combinatie van deze aanduidingen om meerdere dingen te vertellen/ laten zien

  • Reacties 209
  • Bezichtigingen 16.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_69248

lijkt me wel sterk zeker met dat Rockstar logotje.

dus denk wel dat het waar is.

Bewerkt: door easter egg

Geplaatst:
comment_69276
lijkt me niet sterk lijkt me wel mooi alleen waar komt dat gezegde vandaan over die paarden (ik zeg niet dat ik er in geloof).

Neem eens de moeite een paar posts terug te lezen. Dan kan je zien dat dat van de officeele site van R* afkomt.

Geplaatst:
comment_69408

Het lijkt erop dat rockstar enkele vragen heeft beantwoord, kijk hier. Ik weet niet zeker of dit wel echt is, het kan net zo goed een publiciteitsstunt zijn.

Geplaatst:
comment_69518

BigFoot = fake :

bigfootarticle5go.jpg

En dit vond ik op enkele fora :

08B1: 0@ = 0.0

08B1: 1@ = 0.0

08B1: 2@ = -100.0

08B1: 3@ = -180.0

The Variables are needed now. You can figure it out.

02E4: $var2028F1E = ""

02E4: $var2028F23 = ""

02E4: $var2028F27 = ""

02E4: $var2028F2A = "od_newufo"

02E4: $var2028F2E = "sasquatch01"

Now, It checks to see if the player is in a certain area, with a coordinate check. So its out in the country side. (Or if youre in a plane you'll see a UFO if youre in the right area).

016A: 0 1

038E: 320.0 224.0 640.0 448.0 0 0 0 255

0050: gosub ££Label04949A

0050: gosub ££Label047376

Now, if that returns true, It randomly spawns Either a UFO or Bigfoot.

0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 13@ = random float 150.0 2000.0

0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0

0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0

0208: 16@ = random float 50.0 250.0

029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@

05CB: -1 $var2028F1E 10000

0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1

060B: $var2028F1E

0568: $var2028F1E 1

009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@

05CB: 12 $var2028F23 15000

0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1

060B: $var2028F23

0568: $var2028F23 1

0001: wait 100000 ms

0002: jump ££Label046DCC

Now, it jumps to a label which destroys the actor (Bigfoot) or the Object (UFO) When you turn away.

:Label04949A

0209: 40@ = random int 0 49

01BD: 41@ = current_time_in_ms

01C4: remove_references_tbject $var2028F1E;; This object will now disappear when the player looks away

01C2: remove_references_to_actor $var2028F23;; Like turning an actor into a random pedestrian

Now, it returns to the main label so the label can be excecuted over and over again, and cleans everything up (Making sure the actor and/or object is completely gone.

Label04949E

0001: wait 600000 ms

00D6: if 2

003A: 41@ >= 20000;; integer values and handles

803A: NOT 41@ >= 6000;; integer values and handles

003F: 40@ == 0;; integer values and handles

004D: jump_if_false ££Label04949A

0051: return

But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so:

Label047376

0247: request_model -230 (od_newufo)

0247: request_model -223 (sasquatch01)

Now, it jumps to the label below it, which checks to see if the model is availible after it is requested.

Label04737D

0001: wait 0 ms

00D6: if 0

0248: model -230 (od_newufo) available

0248: model -223 (sasquatch01) available

004D: jump_if_false ££Label04737D

0051: return

Then, it jumps to the main label once again. Get it? *bleep*ing code tags

Bewerkt: door Hayate

Geplaatst:
comment_69543
En dit vond ik op enkele fora :
08B1: 0@ = 0.0

08B1: 1@ = 0.0

08B1: 2@ = -100.0

08B1: 3@ = -180.0

The Variables are needed now. You can figure it out.

02E4: $var2028F1E = ""

02E4: $var2028F23 = ""

02E4: $var2028F27 = ""

02E4: $var2028F2A = "od_newufo"

02E4: $var2028F2E = "sasquatch01"

Now, It checks to see if the player is in a certain area, with a coordinate check. So its out in the country side. (Or if youre in a plane you'll see a UFO if youre in the right area).

016A: 0 1

038E: 320.0 224.0 640.0 448.0 0 0 0 255

0050: gosub ££Label04949A

0050: gosub ££Label047376

Now, if that returns true, It randomly spawns Either a UFO or Bigfoot.

0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 13@ = random float 150.0 2000.0

0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0

0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0

0208: 16@ = random float 50.0 250.0

029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@

05CB: -1 $var2028F1E 10000

0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1

060B: $var2028F1E

0568: $var2028F1E 1

009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@

05CB: 12 $var2028F23 15000

0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1

060B: $var2028F23

0568: $var2028F23 1

0001: wait 100000 ms

0002: jump ££Label046DCC

Now, it jumps to a label which destroys the actor (Bigfoot) or the Object (UFO) When you turn away.

:Label04949A

0209: 40@ = random int 0 49

01BD: 41@ = current_time_in_ms

01C4: remove_references_tbject $var2028F1E;; This object will now disappear when the player looks away

01C2: remove_references_to_actor $var2028F23;; Like turning an actor into a random pedestrian

Now, it returns to the main label so the label can be excecuted over and over again, and cleans everything up (Making sure the actor and/or object is completely gone.

Label04949E

0001: wait 600000 ms

00D6: if 2

003A: 41@ >= 20000;; integer values and handles

803A: NOT 41@ >= 6000;; integer values and handles

003F: 40@ == 0;; integer values and handles

004D: jump_if_false ££Label04949A

0051: return

But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so:

Label047376

0247: request_model -230 (od_newufo)

0247: request_model -223 (sasquatch01)

Now, it jumps to the label below it, which checks to see if the model is availible after it is requested.

Label04737D

0001: wait 0 ms

00D6: if 0

0248: model -230 (od_newufo) available

0248: model -223 (sasquatch01) available

004D: jump_if_false ££Label04737D

0051: return

Then, it jumps to the main label once again. Get it? *bleep*ing code tags

:blink: wat bodoel je daar mee??¿¿

Geplaatst:
comment_69549

Ik heb zitten lezen.. Maar ik heb er mijn twijfels over *goh bigfoot = fake of tog..*

Maar ik geloof niet echt dat de codes zijn.. Want ik weet 't niet van mezelf zeker. Iedereen kan dat er bij zetten.

Maar voor alsnog.. bewijs met foto's of iets.. gaarne welkom :D

Geplaatst:
comment_69553
Dat wil dan toch juist zeggen dat er juist wel ufo's en bogfoots in zitten ? :S

ik weet nie ik hoop van wel zou wel mooi zijn maar als ze er zijn zou wel een beetje raar zijn als niemand het egt kan bewijzen :o

Geplaatst:
comment_69554

En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....

waar komt die code vandaan dan?

Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald.

Geplaatst:
comment_69555
En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....

waar komt die code vandaan dan?

Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald.

maaar hoe wil je die code uitvoeren op de Playstation ?? :blink:

Geplaatst:
comment_69558
En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....

waar komt die code vandaan dan?

Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald.

maaar hoe wil je die code uitvoeren op de Playstation ?? :blink:

Zucht.. Dat zijn geen PS2 cheats of wat jij denk gameshark or whatever..

Dit is filehacking, kan je zien wat er allemaal wel en niet is in Gta SA... <_<

En ik denk niet dat iemand dit zomaar zit te verzinnen, met die code's en al..

Want dit :

0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 13@ = random float 150.0 2000.0

0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0

0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0

0208: 16@ = random float 50.0 250.0

029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@

05CB: -1 $var2028F1E 10000

0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1

060B: $var2028F1E

0568: $var2028F1E 1

009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@ 05CB: 12 $var2028F23 15000

0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1

060B: $var2028F23

0568: $var2028F23 1

0001: wait 100000 ms

0002: jump ££Label046DCC

0248: model -230 (od_newufo) available

0248: model -223 (sasquatch01) available

Gaat men niet zomaar even verzinnen... :blink:

Geplaatst:
comment_69563
En hoe komen ze aan die code dan ? het lijkt wel een soort van BASIC ....

waar komt die code vandaan dan?

Voor het zelfde geld heeft iemand het gewoon verzonnen. En dan kan het ook nog zo zijn dat die routine nooit wordt uitgevoerd, bv omdat ze het later hebben weggehaald.

maaar hoe wil je die code uitvoeren op de Playstation ?? :blink:

Zucht.. Dat zijn geen PS2 cheats of wat jij denk gameshark or whatever..

Dit is filehacking, kan je zien wat er allemaal wel en niet is in Gta SA... <_<

En ik denk niet dat iemand dit zomaar zit te verzinnen, met die code's en al..

Want dit :

0208: 11@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 12@ = random float -3000.0 3000.0

0208: 13@ = random float 150.0 2000.0

0208: 14@ = random float -2500.0 -1500.0

0208: 15@ = random float -2800.0 -1750.0

0208: 16@ = random float 50.0 250.0

029B: $var2028F1E = init_object -230 (od_newufo) at 11@ 12@ 13@

05CB: -1 $var2028F1E 10000

0605: $var2028F1E "" "" 8.0 1 0 0 0 -1

060B: $var2028F1E

0568: $var2028F1E 1

009A: $var2028F23 = create_actor -223 #sasquatch01 at 14@ 15@ 16@ 05CB: 12 $var2028F23 15000

0605: $var2028F23 "" "" 6.0 1 1 1 1 -1

060B: $var2028F23

0568: $var2028F23 1

0001: wait 100000 ms

0002: jump ££Label046DCC

0248: model -230 (od_newufo) available

0248: model -223 (sasquatch01) available

Gaat men niet zomaar even verzinnen... :blink:

maar denk je zelf dat bigfoot en ufos bestaan rockstar zegt msikien dat aliens bestaan :lol:

Geplaatst:
comment_69573
0248: model -230 (od_newufo) available

0248: model -223 (sasquatch01) available

Gaat men niet zomaar even verzinnen... :blink:

Kun jij controleren of dat er echt staat? Misschien was od_newufo wel eigenlijk od_newplane.

Oke, het vraagt even oefening maar als je het vaak doet kun je op een gegeven moment wel met CTRL-H eenn tekst vervangen. Of zelfs handmatig de tekst verwijderen en een nieuwe invoeren... :-)

In het gescande artikel staat dat de C.E.O. van R* zegt dat er geen bigfoot is...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.