Jump to content
Geplaatst:
comment_45510

Dit is nu even het officiële Gta san andreas Eastern egg topic!

Plaats hier je verhalen, je screens, geruchten en plaatsen van de eastern egg's

Zit dit boven je bericht:

- *place* dit gebruik je om een plaats aan te geven van een eastern egg

- *story* Dit gebruik je om je ervaringen & verhalen te vertellen over de eastern eggs

- *rumour* Dit gebruik je als je geruchten van eastern eggs wil vertellen

- *screen(s)* Dit gebruik je als je een screen wil laten zien

gebruik een combinatie van deze aanduidingen om meerdere dingen te vertellen/ laten zien

• Reacties 209
  • Bezichtigingen 16.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_69583

Een link naar een andere site is niet toegestaan, maar een bronvermelding naar het juiste artikel mag wel.

Geplaatst:
comment_69727

als je een stukje van de "text" bijvoorbeeld:

But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so:

Label047376

0247: request_model -230 (od_newufo)

0247: request_model -223 (sasquatch01)

in google plakt <_< dan kom je terecht op een Finse site, Peli... nogwat, en daar zie je het staan. Moet je het wel ff tussen " " haakjes zetten, dus:

"But, before it can do ANY of the above, the model needs to be requested, so:

Label047376

0247: request_model -230 (od_newufo)

0247: request_model -223 (sasquatch01)"

Dit ff in www.google.nl invoeren

Bewerkt: door CelicaVB

Geplaatst:
comment_70513

*story*

ik was in Angel Pine en ik liep daar door de stad en toen zag ik allemaal autos tegen de bomen aanrijden de auto's waren niet kapot maar er kwam wel rook uit de moterkap :o

Geplaatst:
comment_70601
*story*

ik was in Angel Pine en ik liep daar door de stad en toen zag ik allemaal autos tegen de bomen aanrijden de auto's waren niet kapot maar er kwam wel rook uit de moterkap :o

waar is anelpane???

ojah en nog em over die map de was eerts een easter egg over gemeld van de jeffrey rechtuit topic.

maar de maker daarvan zij neej was geintje maar toen kwam dit er.

mischien is dit kereltje op een andere plek gaan kijken want op die kaart stond dat daar in een boerendorpje een zombie moes lopen.

het klopt dat daar een graffen zijn en een grooter graf die open is.

lees het gesprek maar even hier.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4579

Geplaatst:
comment_70610
waar is anelpane???

ojah en nog em over die map de was eerts een easter egg over gemeld van de jeffrey rechtuit topic.

maar de maker daarvan zij neej was geintje maar toen kwam dit er.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4579

Angel Pine is ten zuiden van Mnt Chilliad.

Zoals je zegt is Jeffrey Reguit verzonnen. P@BLO vond het kennelijk nodig om toch nog even door te gaan, hij zegt namelijk dat hij ze ook in een tombe (op het graf dus) heeft gezien. Ik heb hem destijds een PM gestuurd of hij z'n verhaal wil bevestigen of erkennen dat hij loog, maar nooit een reaktie op gekregen.

P@BLO heeft daarna zelfs nooit meer gepost.

Nogmaals Jeffrey Reguit is dus verzonnen dus laten we niet ineens allemaal gaan posten dat we hem gezien hebben of dat we hopen dat hij erin zit. Dan gaan er namelijk gelijk een slotje op die topic.

Geplaatst:
comment_71491
*story*

heeft iemand dit ook al gehad?? :o

Geplaatst:
comment_73428
ghostcars denk ik

neeej de ghost cars staan bij die hoevijzers ik denk gwoon bug ik heb het nooit weer gehad :ph34r:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.