Jump to content
  • Reacties 55
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_540392
In verhouding is het eigenlijk Feyenoord, met de spelers waar ze over beschikken en dan zo'n slechte resultaten.

maar als je slecht voetbalt en je staat 6de dan win je toch eigenlijk nog slechte wedsrijden ook.

Geplaatst:
comment_543841

Alles Door Oefening (ADO) Den Haag vind ik op dit moment slecht.

Eigenlijk vind ik meerdere slecht maar goed, op dit moment komt deze uit mijn pijling.

de Drie beste:

1 : PSV

1*:Ajax

3 : az

*gedeelde 1e plek

greets, :Y

Geplaatst:
comment_549455

Ook Vitesse en Utrecht vallen me tegen, goede spelers maar geen goede resulaten. Gister was ik bij PSV-Utrecht(uiteraard) en Utrecht had geen schijn van kans, PSV had 70 % balbezit, en kon met 2 vingers in de neus Utrecht afslachten, en in de slotfase zelfs met 4 aanvallers gaan spelen, dat is niet normaal. Utrecht heeft ongeveer 3 keer op goal geschoten. Terwijl het toch een paar goede spelers heeft(Ricky Kruys, Gregoor van Dijk, Cedric van der Gun, Fortuné, Braafheid, Vorm). Daarmee hoor jij niet afgeslacht te worden met 5-0, en zelfs niet door PSV, Ajax of AZ.

Geplaatst:
comment_558886

Wat een chappies hier. Feyenoord speelt niet goed dit seizoen maar om nou te zeggen dat het het slechte team van de Eredivisie is. Ze staan vijfde, evenveel punten als de nummer vier maar een slechter doelsaldo. Feyenoord heeft gewoon een slecht seizoen. Ajax had dat vorig seizoen maar was er toen zoveel ophef toen Ajax bijna in het rechter rijtje stond? Nee! Feyenoord moest dit seizoen wel hun 3 top aanvallers missen waarvan er één geblesseerd is en dus nog in aktie komt voor Feyenoord. Dirk Kuyt en Salomon Kalou. Zij pelen nu voor Liverpool en Chelsea en Castelen is langdurig geblesseerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.