Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren comment_532046 Als ik mijn wapen op de dummie ( nitestick) zet, dan komt hij tog nog scheef over... Plz help!
Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren comment_532050 Voor zover ik weet, moet je een Pivot gebruiken, en deze zo bewegen, dat het wapen goed in de hand ligt. Ik weet niet zeker of dit zo is, maar mijn geheugen zegt van wel, en daar vertrouw ik op Je moet hem gewoon zo blijven bewegen tot hij goed ligt, het kan een poosje duren, maar het eindresultaat is er dan wel Ik zou zeggen veel Move-Plezier en Suc6
Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren comment_532245 erterer0, Niet zo heel moeilijk, een Piviot is die move pijltjes (X, Y en Z as). Deze moet je gewoon op je punt zetten dat je je wapen vast wilt houden. Klik op het derde icoontje (niet op dat wiel zoals in de screen). Klik op 'Affect Piviot only'. Verplaats nu je Piviot op de plaats dat de player model het wapen moet vasthouden. Doe nu 'Rechtermuisknop klikken> Convert to editable poly'. Nu exporteren, en klaar. Ik hoop dat ik je wat heb bijgeleerd. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 30 oktober 200618 jaren door DaBeast
Geplaatst: 31 oktober 200618 jaren comment_532685 wat misschien ook een goede manier is, is om dus een bestaand melee wapen uit GTA SA te importeren in 3ds max, Vervolgens zet je je eigen wapen op de plaats van dat wapen. vervolgens haal je dus het wapen uit GTA weg. Nu maak je een plane , convert editable poly, en vervolgens attach je dus met je wapen. (zorg ervoor dat je plane op 0,0,0 ligt) , vervolgens selecteer je alleen de plane en doe je detach. Je wapen staat nu op de goede plek ingame (in de hand) op 0,0,0 coordinaten. Dan exporteer je het gewoon.
Als ik mijn wapen op de dummie ( nitestick) zet, dan komt hij tog nog scheef over...
Plz help!