Jump to content
Geplaatst:
comment_532678

Ik ben waarschijnlijk de eerste of 1 van de eerste mensen in België die niet voor game testers werkt ofzo en het heeft, en dit wil ik met jullie delen :-)

1ys0.jpg

2lf2.jpg

3xv1.jpg

4iy6.jpg

Echt kopen als ie uitkomt mensen, ik vind 'm stukken beter dan gta:lcs

Als je vragen hebt hoe ik er aankom, doe dit dan via pm.

• Reacties 175
  • Bezichtigingen 14.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_532961

Dan heb ik nog vraagjes: Is de Frame-Rate Verbeterd? Gaat het allemaal soepeler dan eerst?

Is het Motor Rijden ook verbeterd? Want dit vond ik zeer irritant af en toe bij LCS. :)

Alvast bedankt voor je antwoorden. :)

Geplaatst:
comment_532962

Welke nieuwe voertuigen zitten er dan in GTA Vice City Stories ?

En wat is je eerste opdrachtgever ?

En waar is je eerste save house en hoe ziet die eruit ?

Geplaatst:
comment_532964
En wat is je eerste opdrachtgever ?

Je hebt dit al 4x gevraagt, en er is al 3x antwoord gegeven. Ik zal het dan maar voor de 4e keer doen:

In het begin doe je wat dingen voor het leger, en daarna zul je missies voor Phil Cassidy doen, die ook bekend was in het gewone GTA Vice City, dat zich 2 jaar later afspeelt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_532965

Bedankt, ik ben die vragen zo beu als kouw pap :D

Maar veel nieuwe auto's heb ik nog niet gezien, Moto rijden gaat redelijk..

Kga vanavond tot 20% proberen te spelen, morgen zal ik in iedergeval m'n savegame posten.

Geplaatst:
comment_532968

Dan moet je alleen maar missies posten, dat is zonde... maar heb je levels, zegmaar dat je beter kan moterrijden enzo, want met lcs was dat niet en dan was het vet irri dat je de heletijd viel

Geplaatst:
  • Auteur
comment_532970

Ik denk van niet, ik ben nog niet veel van m'n moto gevallen.

En je eerste save house is daar aan 't begin van de dokken tegenover die grote boot daar die kleine rijhuisjes.

Bewerkt: door meetlat

Geplaatst:
comment_532975

Ah man ik wil niet lezen over GTA VCS ook geen filmpjes van GTA VCS en ook geen Screens van GTA VCS.

IK WIL GTA VCS ZELF HEBBEN !

Maar dan moet ik hellemaal tot vrijdag zitten wachten.

En naar die domme rot school gaan leren.

Kwam hij maar op 20 Oktober dan had ik lekker herfst vakantie kon ik hem lekker de hele week spelen.

Dis één grote ergenis.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_532986

Hahah ik heb 't geluk dat 't nu pas vakantie is in belgie :puh: lekker vcs'en :D maar als ik dan nog eens een spel te snel heb, en ik wil wat delen en laten zien, dan zal ik 't maar niet doen als je er tog niet blij mee bent :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_532999

Hier is nog iemand die me kan vervangen om al jullie vragen te beantwoorden, hij heeft net de zelfde file als mij, hij heeft net als mij vcs (hij hoort ook bij de eerste)

Z'n nickname is PSPfreaker en zal dus ook vragen beantwoorden en screens geven etc !

Geplaatst:
comment_533005
Hier is nog iemand die me kan vervangen om al jullie vragen te beantwoorden, hij heeft net de zelfde file als mij, hij heeft net als mij vcs (hij hoort ook bij de eerste)

Z'n nickname is PSPfreaker en zal dus ook vragen beantwoorden en screens geven etc !

Jup, that's me :D

Ik zal -mede met meetlat- al jullie vragen beantwoorden.

Vraag er maar op los zou ik zeggen.

Ik zal ook op aanvraag screenshots en filmpjes posten.

Bewerkt: door PSPfreaker

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.